گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: اطلاعات جدیدی از عنوان Silent Hill: Ascension منتشر شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، در حالی‌که بسیاری از طرفداران منتظر جزییات جدیدی از بازی‌های Silent Hill 2 Remake و Silent Hill: Townfall هستند، اطلاعات جدیدی از Silent Hill: Ascension منتشر شد. ایده اصلی بازی یک سرویس تعاملی برای بینندگان است که البته در بسیاری از بخش‌های آن قابلیت تغییر داستان وجود دارد. به گفته کارگردان بازی Shiaw-Ling Lai استدیوی Genvid قصد دارد با این بازی دیدی فراتر از نسخه ابتدایی سری Silent Hill به مخاطبان داده و همچنین در این عنوان آن‌ها بتوانند وضعیت روحی شخصیت‍های اصلی و تاثیرش بر روی دیگران را بهتر درک کنند.

کارگردان نوآوری بازی Martin Montgomery درباره این عنوان این‌گونه توضیح داد: “خب من اگر مشکل روحی حل نشده‌ای داشته باشم، چگونه بر روی اطرافیانم تاثیر خواهم گذاشت؟ تاثیرش بر جامعه چه خواهد بود؟ اگر این مشکل هیچ موقع رفع نشود تاثیری بر فرزندان و نوادگان من نیز خواهد گذاشت؟ ایده اصلی بازی توهمی بزرگ و دسته‌جمعی خواهد بود. بنابراین این مشکلات تنها مربوط به یک شخص نبوده و تمامی شهر از توهمی مشترک رنج می‌برند. چیزهایی که تنها در ذهن آن‌ها اتفاق می‎افتد اما برای آن‌ها بسیار واقعی بوده که این موارد را کاملا باور می‌کنند. این ایده اصلی داستان بازی است.” استدیوی سازنده بازی Genvid نیز قصد دارد تمامی این نکات داستانی را در قالب بازی وارد کرده و از طرف دیگر شخصیت‌هایی خلق کند که مخاطبان آن‌ها را دوست داشته و با آن‌ها احساس همدردی کنند.

نویسنده اصلی بازی Shanon Ingles نیز گفت: “شخصیت‌های داستان، افرادی شکسته و پر از ایراد هستند. کسانی که مشکلات روحی جدی داشته و مشکلاتشان به اطرافیانشان نیز صدمه زده است. مخاطبان بازی در Silent Hill: Ascension فرصت این را خواهند داشت به این افراد کمک کرده و به عمق مشکلاتشان پی ببرند. اما برای این مورد ابتدا باید مخاطب کاملا متوجه دلیل این مشکلات و علت رفتارهای شخصیت‌های داستان شوند.”

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای عنوان Silent Hill: Ascension  اعلام نشده اما گفته می‌شود بازی تا پایان سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *