گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: کارگردانی هنری بازی Silent Hill 2 Remake عالی است؛ تریلر جدید به‌زودی

مدت زیادی شده که چیزی از بازی Silent Hill 2 Remake و سایر نسخه‌های این سری مثل Townfall و Ascension ندیده‌ایم. اما به احتمال زیاد طبق گفته یک اینسایدر دیگر نیاز نیست مدت زیادی صبر کنیم.

به گزارش گیمین‌گرویتی، داسک گالم طی گفت‌وگویی در دیسکورد گفت تریلرهای جدید تمام عناوین ذکر شده در بالا را دیده و این تریلرها به‌زودی نشان داده می‌شوند. او در گذشته پیش از آنکه کونامی به‌طور رسمی بازگشت مجموعه Silent Hill را تایید کند، گزارش داده بود که این اتفاق رقم می‌خورد. مشخص نیست تریلر کدام بازی در ابتدا عمومی می‌شود. البته گفته شد تریلر اول پیش از مراسم Summer Game Fest و قبل از ماه ژوئن منتشر خواهد شد. بنابراین تا چند روز آینده باید منتظر تریلر باشیم.

داسک گالم علاوه بر تایید وجود تریلرهای جدید Silent Hill 2 Remake و سایر نسخه‌های این سری، جزئیات دیگری هم از آن‌ها به اشتراک گذاشت. او گفت بازی Silent Hill 2 Remake کارگردانی هنری بسیار خوبی دارد. وی افزود Townfall هم جالب به‌نظر می‌رسد و Ascension از نظر بصری خیره کننده است. البته با توجه به سبک Ascension، چنین چیزی چندان تعجب برانگی نیست. این اینسایدر همچنین درباره The Short Message هم گفت مطمئن نیست این پروژه کنسل شده یا نه.

بازی Silent Hill 2 بی‌شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ترسناکی است که در آینده منتشر می‌شود. این عنوان در حال حاضر توسط استودیوی لهستانی Bloober Team در دست ساخت قرار دارد. آن‌ها را بیشتر بخاطر مجموعه Layers of Fear و سایر عناوین می‌شناسیم. شایعه شده که کار ساخت Silent Hill 2 Remake تمام شده و زمان عرضه آن به شرکت کونامی بستگی دارد. با این حال، Bloober Team چندی بعد توضیح داد بازی برای عرضه آماده نشده بود و این سوء تفاهم به دلیل ترجمه اشتباه به‌وجود آمد. در هر صورت با توجه به اینکه به‌نظر می‌رسد به‌زودی تریلر جدیدی از آن می‌بینیم، احتمالا اطلاعات بیشتری هم از تاریخ انتشار این بازی به‌دست می‌آوریم.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *