گیمینگرویتی

ثبت نام

شینجی میکامی از شروط خود برای خلق یک بازی جدید می‌گوید: در Ghostwire تنها به رفع مشکلات مشغولم

شینجی میکامی نامی است که مطمئنا در صنعت گیم ماندگار خواهد بود. او با خلق عناوینی همچون Resident Evil 4, Vanquish و The Evil Within ثابت کرد که مهارت زیادی در آفریدن بازی‌های سوم شخص، شوتر، ترسناک و بقا دارد، حال اما وی در حال کار روی Ghostwire Tokyo می‌باشد و برخلاف گفته سابقش، احتمالا Evil Within اخرین مجموعه خلق شده به دستان خود او نخواهد بود؛ اما به شرطها و شروطها.

به گزارش گیمین‌گرویتی، میکامی در مصاحبه‌ای با Variety به آینده خودش پرداخت و از این گفت که هم‌اکنون مشغول انجام چه فعالیتی در Ghostwire می‌باشد: «به این فکر می‌کنم که اگر یک پروژه از ابتدا تا انتها با تفکرات و بینش خود من ساخته شود، بدون شک آخرین و بزرگ‌ترین کار من به عنوان کارگردان خواهد بود. احتمالا به این شکل به همان “کار اخر” به عنوان کارگردان بیشتر شبیه باشد تا پروژه‌های دیگر.»

گرچه میکامی هم‌اکنون Ghostwire Tokyo را زیرنظر دارد، اما این بازی توسط خود میکامی خلق نشده و ایده و سرمنشا آن بازمی‌گردد به کنجی کیمورا و ایکومی ناکامورا، که به دلیل بچه‌دار شدن از پروژه کنار کشید. میکامی بیشتر از اینکه نقش اصلی Ghostwire را داشته باشد، در مقام منتور ظاهر شده و همانطور که خودش می‌گوید «هر موقع مشکلی باشد به رفع آنها مشغول می‌شوم.»

نظر شما درخصوص گفته‌های شینجی میکامی چیست؟ آیا احتمال دارد او دوباره با خلق یک مجموعه کاملا جدید به کار خود در صنعت بازی‌سازی ادامه دهد؟

آدرس شبکه های اجتماعی :

4 پاسخ به “شینجی میکامی از شروط خود برای خلق یک بازی جدید می‌گوید: در Ghostwire تنها به رفع مشکلات مشغولم”

  1. TheDragonGhost گفت:

    خواهشا اخبار مربوط به Epic Games را پوشش بدید

  2. TheDragonGhost گفت:

    خواهشا اخبار مربوط به Epic Games را پوشش بدید

  3. BEHZAD گفت:

    بازگشت سلطان صنعت بازی

    چه زیبا گفت بروس استرلی:

    اون روز من و نیل ، خدا را ملاقات کردیم

  4. BEHZAD گفت:

    بازگشت سلطان صنعت بازی

    چه زیبا گفت بروس استرلی:

    اون روز من و نیل ، خدا را ملاقات کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *