گیمینگرویتی

ثبت نام

احتمال عرضه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در سال 2023 قوت گرفت

مایکروسافت تاکنون در سال جاری 3 بازی Hi-Fi- Rush ،Minecraft Legends و Redfall را برای ایکس باکس سریز ایکس/اس منتشر کرده است. همچنین در ماه‌های آینده هم عناوینی همچون Forza Motorsport و Starfield در دسترس قرار می‌گیرند. با این حال، به‌نظر می‌رسد یک بازی مهم دیگر هم در سال 2023 عرضه شود.

به گزارش گیمین‌گرویتی، مایکروسافت به‌تازگی تبلیغ جدیدی برای ایکس باکس گیم پس انجام داده که در آن تعدادی از بازی‌های انحصاری و ترد پارتی فعلی وچند ماه آینده گیم پس را نشان می‌دهد. نکته قابل توجه اینجاست که در بین بازی‌های چند ماه آینده تمام عناوین به غیر از یک مورد برای سال 2023 تایید رسمی شده‌اند. بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در این تبلیغ دیده می‌شود. تاریخ انتشار دقیق این عنوان هنوز مشخص نیست. برخی گمان می‌کنند مایکروسافت با این تبلیغ جدید به عرضه این بازی در سال 2023 اشاره کرده است.

بعد از آخرین تریلر بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در مراسم The Game Awards 2021 تاکنون چیز زیادی از این عنوان ندیده‌ایم. خبرهای مربوط به آن هم محدود به تصاویر هنری،، ویدیوهای پشت صحنه ساخت و نمایش‌های فنی بوده‌اند. با این وجود، طبق اطلاعات لو رفته بین تمام بازی‌های انحصاری ایکس باکس که هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارند، Senua’s Saga: Hellblade 2 از همه به عرضه خود نزدیک‌تر است.

مایکروسافت برنامه سالانه نمایش ایکس باکس را ماه آینده برگزار می‌کند. امیدواریم در آن زمان از Senua’s Saga: Hellblade 2 اطلاعات بیشتری به‌دست آوریم.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *