گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: اعلام تاریخ انتشار بازی Ys X: Nordics با نمایش تریلری زیبا از گیم‌پلی

به گزارش گیمین‌گرویتی، Nihon Falcom اطلاعات بیشتری از بازی Ys X: Noridcs به اشتراک گذاشت. این بازی روز 28 سپتامبر (6 مهر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و سوئیچ عرضه می‌شود. نسخه ویژه‌ای به‌نام Adol Christin برای این عنوان در دسترس قرار می‌گیرد. این نسخه شامل مینی سندترک، ست زره، سنجاق بج، مجموعه کارت‌های نمایشی و یک کیف با لوگوی بازی می‌شود. جزئیات شخصیت‌ها و مبارزات دریایی هم منتشر شد.

چند شخصیت جدید که در ماجراجویی‌های Adol Christin حضور می‌یابند توسط Nihon Falcom معرفی شدند. Leif Yvelise دوست دوران بچگی Glenn و Cruz است که خود این دو هم در بازی هستند. Leif تابعیت Karnack را ندارد. او در واقع کارگری مهاجر از خارج از شهر است. Mirabel Asrad یک پرستار است. او در کلینیکی که پدر وی در Karnack افتتاح کرده کار می‌کند. او خوشحال و مهربان است، اما شخصیت قوی و شجاعی هم دارد.

لیلا زن مرموزی است که با استفاده از صدفی دریایی که در ساحل Karnack پیدا کرده با Adol ارتباط برقرار می‌کند تا از او کمک بگیرد. لیلا در بخشی از Gulf of Obelia زندگی می‌کند. پیرمرد بی‌نام که مبتلا به فراموشی است، در کلبه‌ای کوچک داخل یک جزیره زندگی می‌کند و به مردم چگونگی استفاده از Mana را آموزش می‌دهد.

همچنین از ویژگی جدید گیم‌پلی که سیستم مبارزات دریایی است هم اطلاعات بیشتری منتشر شد. بازیکنان می‌توانند در Gulf of Obelia به گشت‌وگذار بپردازند و با کشتی خود که Sandras نام دارد وارد نبردهای دریایی شوند. کشتی شما قابل ارتقا نیز است. در نبردهای دریایی باید به نکاتی مثل موقعیت‌گیری هوشمندانه، استفاده از توپ گلوله‌های متفاوت با خاصیت‌های مختلف و هدف‌گیری درست توجه کرد.

در ادامه می‌توانید نگاهی بهتر به شخصیت‌های جدید و نبردهای دریایی Ys X: Nordics داشته باشید.

بازی Ys X: Nordics در حال حاضر برای نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دست ساخت است. تاریخ انتشار این بازی در ژاپن 28 سپتامبر (6 مهر) است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *