گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Roblox در مسیر PlayStation

به گزارش گیمین‌گرویتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی جهان، Roblox، بالاخره به پلی‌استیشن می‌آید. در یک بخش از کنفرانس توسعه‌دهندگان Roblox، شرکت تایید کرده که Roblox به سمت پلی‌استیشن 5 و پلتفرم واقعیت مجازی Meta Quest در آینده خواهد رفت.

این عنوان در این ماه به پلتفرم Meta Quest VR می‌آید، در حالی که نسخه PlayStation5 آن ماه اکتبر عرضه خواهد شد.همچنین نمایش زنده‌ای از سه نفر که با PS5، موبایل و Meta Quest VR بازی Roblox را با یکدیگر بازی می‌کنند، در هنگام سخنرانی روی صحنه نمایش داده شد.

بازی Roblox ابتدا در سال ۲۰۰۶ برای PC منتشر شد ، پیش از اینکه سال‌ها بعد در دستگاه‌های موبایل عرضه شود. این بازی در سال ۲۰۱۵ به پلتفرم Xbox آمد و اکنون به سمت پلی‌استیشن و واقعیت مجازی رفته است.

داوید باسوکی، بنیان‌گذار Roblox، در روی صحنه گفت که “به سایر پلتفرم‌ها نیز در آینده خواهند آمد” و به نظر می‌آید که نینتندو سوئیچ یک نامزد قوی باشد.

روزامه بیش از ۶۵ میلیون نفر در پلتفرم Roblox حضور دارند . این پلتفرم بیشترین ارتباط را با محتوای تولید شده توسط کاربران و همچنین ترکیب با برندهای بزرگ مانند Chipotle دارد. مانند بازی Fortnite، این بازی همچنین کنسرت‌های درون بازی برگزار می‌کند، مانند کنسرت Lil Nas X در سال ۲۰۲۰.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *