گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بازی Rise of the Ronin منتشر شد؛ مشخص شدن تاریخ عرضه

به گزارش گیمین‌گرویتی، تریلر جدید بازی Rise of the Ronin، ساخته‌ی استودیوی تیم نینجا (Team Ninja)، مبارزات و داستان این عنوان را به نمایش می‌گذارد. همچنین، تاریخ عرضه‌ی بازی مذکور مشخص شده است. این بازی در تاریخ 3 فروردین (22 مارس) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. پیش‌خریدهای این عنوان در روز 23 آذر (14 دسامبر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

بازی Rise of the Ronin در قرن نوزدهم ژاپن در دوران باکوماتسو (Bakumatsu) جریان دارد و با شکست خوردن تاکوگاوا شوگوناته (Tokugawa Shogunate)، کشور در هرج و مرج به سر می‌برد. آیا اینکه این بدان معناست که با فرقه‌ی شوگوناته یا غیر از آن متحد می‌شویم مشخص نیست، به هرحال، شما یک رونین هستید که تصمیمات خود را با عواقبی که دارد می‌گیرید. کسی که شما تصمیم می‌گیرید تا با او متحد شوید، بر خروجی داستان تاثیر می‌گذارد.

 

به عنوان یک بازی جهان‌باز اکشن نقش‌آفرینی، پلیرها می‌توانند سوار بر اسب حرکت کنند و همچنین، می‌توانند از گلایدر در مواقعی که از شمشیر، نیزه، سلاح گرم و موارد دیگر استفاده می‌کنند، بهره ببرند. بازی Rise of the Ronin از سال 2015 در دست ساخت بوده است. در ماه‌های پیش رو، منتظر منتشر شدن اطلاعات و گیم‌پلی‌های بیشتر باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *