گیمینگرویتی

ثبت نام

چکیده نقدها و نمرات Resident Evil Village | از بانو بترس!

تا انتشار رسمی بازی مورد انتظار Resident Evil Village تنها یک روز باقی مانده و ساعاتی پیش نقدها و نمرات این عنوان در سایت متاکریتیک اعلام شد. به نظر می‌رسد که قسمت جدید این فرنچایز موفق شده که در حد انتظارات منتقدان ظاهر شود و در عین حال تجربه جذابی در انتظار طرفداران بازی خواهد بود. گیمین‌گرویتی خلاصه‌ای از نقدهای این بازی را برای شما تدارک دیده که به شرح زیر می‌باشد:

IGN Italia 95

یک بازی Resident Evil عالی که بهترین ایده‌های گیم‌پلی Resident Evil 4 و Resident Evil 7 را مورد استفاده قرار داده تا این مجموعه را وارد دوره جدیدی نماید.

PlayStation Universe 90

Resident Evil Village بهترین جنبه‌های ۲۵ سال اخیر این فرنچایز را با ماجراجویی ترکیب کرده تا برای طرفداران بازی‌های اکشن و ترسناک به یک اندازه جذابیت داشته باشد. با داشتن محیط‌های بزرگ، حس اکتشاف‌گری و پیدا کردن اشیاء مخفی را در کنار یک بخش داستانی قوی و موارد آنلاک شدنی مناسب به گیمرها ارائه می‌دهد. Village نقطه اوج این مجموعه می‌باشد.

GamingBolt 90

Resident Evil Village با مهارت زیادی عناصر ترس شدید و اکشن هیجان‌انگیز را با یکدیگر تلفیق می‌کند تا داستانی جذاب را خلق کند که یکی از بهترین بازی‌های تاریخ فرنچایز محبوب و دوست‌داشتنی کپکام را ارائه دهد.

XGN 85

Resident Evil Village یک بازی ترسناک دلچسب می‌باشد. ایتن وینترز مجددا برای نجات خانواده خود یک جهنم واقعی را تجربه می‌کند. اما این بار با یک خانواده مجنون روبرو نیست و فضای بزرگ بازی، آزادی عمل بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. با اینکه بازی در ابتدا حالت خطی دارد، سطح ترس به مرور افزایش می‌یابد و با اکتشاف‌گری و حل معماهای گوناگون ترکیب شده‌است. دشمنان وحشتناک هستند و در کنار آن، حس بقا به سبک سیستم Resident Evil 4 بار دیگر بازگشته‌است.

VGC 80

Resident Evil: Village یک هیولای قدرتمند است که عناصر Resident Evil 4 و Resident Evil 7 را با یکدیگر ترکیب می‌کند. با اینکه از بازی‌های اخیر این فرنچایز طولانی‌تر می‌باشد، اما احساس می‌کنید که کمبود دارد و فقط بین لوکیشن‌های مختلف و فضاهای گوناگون تغییر مکان می‌دهد. جنبه منفی این روش مخصوصا در اکت ضعیف افتتاحیه بازی، باعث ناهماهنگی شده‌است.

GamesRadar+ 70

یک شروع قوی و پایانی قابل قبول باعث می‌شود که این بازی متوسط در سطح آبرومندی قرار بگیرد، نه در حد عالی.

Stevivor 65

Resident Evil Village تجربه ترسناک لذت بخشی است که سبک اول شخص این فرنچایز را ادامه می‌دهد و تعدادی از المان‌های آن‌را بهتر می‌کند. اما بخاطر داستان آبکی، کارکترهای دو بعدی و انتخاب‌های عجیب طراحی خود لطمه می‌بیند.

VideoGamer 50

پس از پایان بازی، حس خستگی و ناامیدی داشتم و به این فکر می‌کردم که این مجموعه به کجا رسیده‌است.

میانگین نمرات این بازی در وبسایت متاکریتیک با ۶۶ نقد و بررسی: ۸۴

3/5 - (1 امتیاز)

آدرس شبکه های اجتماعی :

2 پاسخ به “چکیده نقدها و نمرات Resident Evil Village | از بانو بترس!”

  1. The Long Night گفت:

    فکر کنم جزو معدود عناوینی باشه که با وجود این همه نمره ۹ میانگین نمراتش انقدر پایین شده که البته فکر کنم بخاطر نبود نمره ۱۰ باشه که خیلی تاثیر گذاره مثل اینکه :دی
    البته من که در هر صورت براش هایپ هستم و تجربه اش میکنم

  2. The Long Night گفت:

    فکر کنم جزو معدود عناوینی باشه که با وجود این همه نمره ۹ میانگین نمراتش انقدر پایین شده که البته فکر کنم بخاطر نبود نمره ۱۰ باشه که خیلی تاثیر گذاره مثل اینکه :دی
    البته من که در هر صورت براش هایپ هستم و تجربه اش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *