گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: شخصیت‌های نمادین رزیدنت اویل در Resident Evil 9 حضور خواهند داشت

طبق شایعات منتشر شده، در بازی Resident Evil 9 بالاخره و بعد مدت‌ها انتظار، شاهد حضور دوباره شخصیت‌های محبوب و قدیمی مجموعه رزیدنت اویل یعنی کلیرردفیلد، جیل ولنتاین، لیان اس کندی و کریس ردفیلد هستیم. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

بعد از انتشار به‌شدت موفق ریمیک Resident Evil 4 و همچنین بازی Resident Evil Village، به نظر می‌رسد که رزیدنت اویل بعدی که در راه هست، نسخه اصلی و جدید در این سری محبوب و قدیمی باشد و ظاهراً یکی از آرزوهای طرف‌داران در حال برآورده‌شدن است و در قسمت نهم رزیدنت اویل شخصیت‌های قدیمی مجموعه حضور دارند.

به گفته کاربر توییتری به اسم Chris Marx، قسمت بعدی از مجموعه رزیدنت اویل که قسمت نهم خواهد بود، قرار است در نیمه آخر سال ۲۰۲۴ منتشر شود و از طرفی دیگر، بازی امسال رسماً معرفی می‌شود و همچنین کریس ردفیلد قهرمان اصلی بازی خواهد بود و معروف‌ترین شخصیت‌های کلاسیک رزیدنت اویل نیز در بازی هنرنمایی می‌کنند

این فاش‌کننده در ادامه صحبت‌های خود گفت: «رزیدنت اویل ۹ در درجه اول حول محور شخصیت کریس ردفیلد می‌چرخد و دیگر شخصیت‌های قدیمی در برخی از روایت‌های بازی او را همراهی خواهند کرد بااین‌حال، اعتقاد من این است که داستان مربوط به اتان وینترز و خانواده‌اش به پایان رسیده است؛ یا حداقل موقتاً به پایان رسیده است. بازیکنان همچنین این شانس را خواهند داشت که به‌عنوان شخصیت‌های دیگر در مأموریت‌های خاص کنترل این شخصیت‌ها را در دست بگیرند و احتمالاً، بار اکشن بازی بیشتر از بخش ترسناک آن خواهد بود؛ البته همچنان یک بازی ترسناک خواهد بود!»

حالت دوربین هنوز تأیید نشده است، اما این احتمال وجود دارد که بازیکنان ممکن است گزینه انتخاب بین دوربین سوم‌شخص و اول‌شخص را داشته باشند.

 

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

یک پاسخ به “شایعه: شخصیت‌های نمادین رزیدنت اویل در Resident Evil 9 حضور خواهند داشت”

  1. لیوای گفت:

    باید به نظرم یه همه شخصیاتارو مثل اویل 6 میاوردن این بار کنار هم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *