گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلری جدید و جذاب از انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شد

شاید طرفداران مجموعه Resident Evil از بابت عدم وجود دنباله‌ای برای Welcome to Raccon City (حداقل تا به الان) یا لغو سریال نتفلیکس بعد از تنها یک فصل ناراحت باشند. اما حداقل چیز جدید دیگری انتظار آن‌ها را می‌کشد. آن چیز انیمیشن سینمایی Resident Evil: Death Island است که ماه آینده عرضه می‌شود. در ادامه با گیمین‌گرویتی برای تماشای تریلر جدید این انیمیشن همراه باشید.

پیش از این تیزری کوتاه از انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شده بود، اما این بار تریلری کامل پخش شده تا ایده بهتری از انیمیشن به ما ارائه کند. در این تریلر چیزهای زیادی مثل کوسه‌های زامبی، راکت لانچر و ویروس T را می‌بینیم. به‌نظر می‌رسد این انیمیشن بیشتر حالت اکشن داشته باشد و حالت ترس در آن کمتر است. البته نشانه‌های زیادی از مجموعه Resident Evil در آن می‌بینیم.

در توضیحات داستانی این انیمیشن آمده است: «جیل ولنتاین در سان فرانسیسکو با شیوع ویروس جدید T و زامبی‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند. لئون کندی به دنبال دانشمند ربوده شده DARPA است. کلیر ردفیلد هم راجع به یک ماهی وحشی و هیولا مانند تحقیق می‌کند که نهنگ‌های خلیج را می‌کشد. آن‌ها با همکاری کریس ردفیلد و ربکا چمبیرز می‌فهمند که ردپای تمام سرنخ‌های پرونده‌های‌شان به یک منطقه اشاره دارند. آن منطقه، جزیره Alcatraz است؛ جایی که شیطانی جدید ساکن شده و منتظر آمدن آن‌هاست.»

Eiichiro Hasumi که مسئولیت پروژه Resident Evil: Infinite Darkness را برعهده داشت، برای انیمیشن Death Island کارگردانی می‌کند. لیست بازیگران و صداپیشگان Death Island شامل Matthew Mercer، Stephanie Panisello ،Kevin Dorman، Nicole Tompkins و Erin Cahill می‌شود. همچنین درجه سنی آن R برای بزرگ‌سالان تعیین شده است. این انیمیشن در واقع دنباله Resident Evil: Vandetta است که با انتشار در سال 2017 بازخوردهای چندان مثبتی هم دریافت نکرد.

به‌نظر می‌رسد اخیرا مجموعه Resident Evil بسیار فعال شده باشد. به‌تازگی گزارشاتی منتشر شده که طبق آن‌ها، تدارکات برای فیلم‌برداری فیلم جدید Resident Evil در کانادا صورت گرفته است. اطلاعات کمی در دسترس قرار گرفته، اما با وجود اینکه Welcome to Raccon City به موفقیتی که سونی و کپکام امیدوار بودند دست پیدا نکرد، قصد استراحت دادن به این سری را ندارند. می‌توان فرض کرد که بازی جدیدی هم از Resident Evil در دست ساخت قرار دارد، اما فعلا همه چیز در حد حدس و گمان است.

انیمیشن Resident Evil: Death Island روز 25 جولای (4 تیر) به‌صورت دیجیتال و بلوری منتشر می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *