گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بازی Resident Evil 9 بیشترین بودجه یک Resident Evil را خواهد داشت

فرانچایز رزیدنت ایول در سال های اخیر بسیار قدرتمند ظاهر شده و Capcom موفقیت بزرگی پس از دیگری به دست آورده است، اما با بازسازی Resident Evil 4 و بسته الحاقی Separate Ways آن، چه چیزی برای این فرنچایز ترسناک بقا وجود دارد؟ اینکه دنباله‌ای برای Resident Evil Village در حال کار است تقریباً تضمین شده است، و Dusk Golem، افشاگر برجسته Capcom، برخی جزئیات جدید بالقوه در مورد توسعه آن ارائه کرده است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، این افشاگر در پیام های اخیر در Discord ادعا کرده است که Resident Evil 9 – یا هر چه که نامیده شود – بزرگترین بودجه را تا به امروز برای هر بازی Resident Evil دارد و قرار است بزرگترین ورودی در این سری باشد.

بیشتر بخوانید:‌ انجین RE شرکت Capcom به REX ارتقا خواهد یافت

Dusk Golem همچنین برخی از جزئیات را که قبلاً به اشتراک گذاشته بود تکرار کرد، مانند این واقعیت که این بازی در حال حاضر هدف انتشار در سال 2025 را دارد و اینکه عرضه در سال 2024 بعید است مگر اینکه توسعه سریعتر از آنچه در داخل انتظار می رود پیش برود (همانطور که در مورد بازسازی Resident Evil 4 مورد اشاره شد). او همچنین تکرار کرد که Resident Evil 9 قرار است طولانی‌ترین چرخه توسعه را تا به امروز برای یک بازی Resident Evil داشته باشد و ادعا می‌شود که از سال 2018 در توسعه است.

این افشاگر همچنین اضافه کرد که این عنوان قرار است “یک فصل پایانی” برای این سری باشد، زیرا تعدادی از بخش‌های داستانی تمام نشده، در آن به اتمام خواهند رسید و مسیر جدیدی برای آینده ترسیم می‌شود. Dusk Golem در گذشته نیز ادعا کرده بود که Resident Evil 9 می تواند آخرین عنوان شماره گذاری شده در این سری باشد.

از زمان احیای فرنچایز ترسناک توسط Resident Evil 7 در سال 2017، ما تنها دو سال بدون انتشار جدید نسخه جدید رزیدنت ایول داشته‌ایم، 2018 و 2022، بنابراین جالب است که ببینیم Capcom چگونه قصد دارد جدول انتشار خود را در سال آینده پر کند و جالب خواهد بود که عرضه نسخه بعدی در ۲۰۲۵ رخ دهد.. البته این شرکت گفته است که قصد دارد تا آوریل یک عنوان بزرگ را معرفی کند، که احتمال می‌رود بازی بعدی Monster Hunter باشد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *