گیمینگرویتی

ثبت نام

گزارش: بازی Resident Evil 9 سال 2024 معرفی و سال 2025 منتشر می‌شود

از سال 2017 تاکنون شرکت Capcom هر ساله یک بازی جدید Resident Evil را منتشر کرده است. این بازی‌ها یا بازسازی نسخه‌های قدیمی بوده‌اند، یا عنوانی کاملا جدید و گاهی هم DLC. اوایل امسال شاهد انتشار بازسازی بی‌نظیر Resident Evil 4 بودیم. پیش از آن Resident Evil Village: Winters منتشر شد. اما با توجه به اینکه چند سال از عرضه بازی کاملا جدید این مجموعه یعنی Village می‌گذرد، تعجب برانگیز نیست که بسیاری درباره تاریخ انتشار بازی Resident Evil 9 کنجکاو باشند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، طبق ادعای لیکر شناخته شده و مطرح یعنی Dusk Golem، بازی جدید Resident Evil هنوز مدت زیادی با عرضه فاصله دارد. اخیرا Dusk Golem در سرور دیسکورد لیکر دیگری به‌نام The Snitch مدعی شد با توجه به اطلاعات جدیدی که از منابع قابل اعتماد به‌دست آورده، انتظار می‌رود Resident Evil 9 سال 2025 عرضه شود و شاید رونمایی از آن در 2024 صورت گیرد.

چند وقتی است که اطلاعات لو رفته به‌شدت روی این موضوع تاکید دارند که بازی Resident Evil 4 یک گسترش‌دهنده داستانی بزرگ و پولی درباره Ada Wong به‌نام Seperate Ways دریافت می‌کند. احتمال دارد Capcom بخواهد با عرضه این گسترش‌دهنده طی سال آینده این فاصله را جبران کند.

Dusk Golem قبلا گفته بود Resident Evil 9 از سال 2018 در دست ساخت قرار داشته و شاید آخرین نسخه شماره دار در این مجموعه باشد.

وی همچنین افزود شرکت Capcom یک بازی بزرگ دیگر هم اواخر امسال معرفی می‌کند. آن بازی پاییز 2024 عرضه خواهد شد. هرچند این لیکر هیچ سرنخی درباره ماهیت این عنوان ارائه نداده، طرفداران امیدوار هستند بالاخره زمان عنوان بعدی Monster Hunter فرا رسیده باشد.

البته باید این خبر را مانند دیگر شایعات، غیر قطعی در نظر گرفت تا زمانی که خبری رسمی از سوی Capcom منتشر شود. منتظر اطلاعات بیشتر طی هفته‌ها و ماه‌های آینده باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *