گیمینگرویتی

ثبت نام

آمار فروش بازی Resident Evil 4 Remake به بیش از 5 میلیون واحد رسید

مجموعه Resident Evil همواره یکی از پرفروش‌ترین محصولات Capcom طی سال‌های اخیر بوده است. هر یک از نسخه‌های اخیر این سری میزان فروش تحسین برانگیزی را به خود دیده است. بازی Resident Evil 4 Remake هم اوایل امسال منتشر شد و منتقدان و بازیکنان به تحسین آن پرداختند. باعث تعجب نیست که آمار فروش Resident Evil 4 Remake هم بازتابی از عملکرد کیفی بالای خود بازی است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Capcom اعلام کرد این عنوان حالا به فروش جهانی بیش از 5 میلیون واحد در بین تمام پلتفرم‌ها از زمان عرضه تاکنون رسیده است. این بازی تقریبا 4 ماه پیش منتشر شده بود. در آخرین آمار، فروش آن 4 میلیون واحد در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) اعلام شده بود. بازی همچنین در 2 روز اول انتشار بیش از 3 میلیون واحد فروش داشت.

شرکت Capcom همچنین اعلام کرد فروش کل مجموعه Resident Evil حالا به بیش از 142 میلیون واحد تا 31 مارس 2023 رسیده است.

مدت کوتاهی بعد از عرضه بازی Resident Evil 4 Remake، حالت Mercenaries به‌صورت رایگان به آن اضافه شد. طبق اطلاعات لو رفته، قرار است محتویات بیشتری هم به آن اضافه شود. حالت رایگان و اختصاصی PlayStation VR2 در دست توسعه قرار دارد. علاوه بر این، خبرهای لو رفته حاکی از آن هستند گسترش‌دهنده داستانی بزرگی درباره شخصیت Ada Wong به‌نام Seperate Ways مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد.

این بازی هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس بکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4 و پی‌سی در دسترس است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *