گیمینگرویتی

ثبت نام

فروش عنوان Resident Evil 3 از ۳ میلیون نسخه عبور کرده است

اخیرا کپکام اعلام کرده است که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 3 که اوایل سال جاری منتشر شد، به فروش خود به صورت مداوم ادامه می‌دهد و باعث ثبت سود در سه ماه‎ی دوم سال مالی این شرکت شده است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، کپکام در گزارش مالی خود، آمار جدید فروش Resident Evil 3 را فاش کرده است که نشان می‌دهد تا تاریخ ۳۰ سپتامبر مصادف با ۹ مهر، به فاصله‌ی ۶ ماه از انتشار بازی، فروش آن از ۳ میلیون نسخه عبور کرده است که این رقم سه ماه پیش، ۲٫۷ میلیون نسخه بوده است.

این ارقام نشان از استقبال نسبتا کم از بازی می‌دهد که به میزان قابل توجهی از سرعت فروش نسخه‌های اخیر این سری کمتر است. به عنوان مثال، طبق آخرین آمار، فروش عنوان Resident Evil 7 برابر با ۷٫۹ میلیون نسخه و فروش نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 برابر با ۷٫۲ میلیون نسخه بوده است.

با این حال کپکام از سرعت فروش بازی راضی بوده زیرا در اوایل سال جاری اعلام کرده بود که این فروش کم و بیش با انتظارات داخلی آن‌ها مطابقت دارد.

عنوان Resident Evil 3 هم اکنون برای PS4، Xbox One و PC در دسترس است. همچنین احتمال می‌رود که بازی منحصرا به صورت ابری برای نینتندو سوییچ منتشر شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “فروش عنوان Resident Evil 3 از ۳ میلیون نسخه عبور کرده است”

  1. armin_the_order_1886 گفت:

    انتظار فروش بیشتری رو داشتم ولی بازم خوب فروخته
    به نمرات توجه نکنین برین تجربه کنین این عنوان رو ارزشش رو داره

  2. armin_the_order_1886 گفت:

    انتظار فروش بیشتری رو داشتم ولی بازم خوب فروخته
    به نمرات توجه نکنین برین تجربه کنین این عنوان رو ارزشش رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *