گیمینگرویتی

ثبت نام

گزارش: سریال تلویزیونی Harry Potter برای HBO Max ساخته می‌شود

دیروز پر از اخبار ضد و نقیض در خصوص سریالی تلویزیونی برگرفته از مجموعه Harry Potter بود. در ابتدای امر هالیوود ریپوتر در گزارشی اختصاصی مدعی شد که HBO Max قرار است میزبان یک سریال تلویزیونی از Harry Potter باشد. هالیوود ریپورتر بر این ادعای خود پافشاری داشت تا اینکه ناگهان Warner Bros که حق ساخت تمام آثار اقتباسی از دنیای جادوگری را دارد گزارش هالیوود ریپورتر را تکذیب کرد.

هواداران در دو راهی مانده بودند که رسانه ورایتی نیز به میدان وارد شد و گزارش هالیوود ریپورتر را تایید کرد. به گزارش گیمین‌گروییتی، آنها گفتند که این سریال فعلا نه نویسنده دارد، نه کارگردان و نه کسی که سریال را ضبط کند. تکذیبیه وارنر نیز می‌گفت «هیچ سریالی از Harry Potter در دست ساخت نیست» که به عقیده بسیاری اشاره به همین دارد که هنوز کار توسعه آغاز نشده و باید منتظر تکمیل تیم باشند.

با توجه به اینکه ورایتی و هالیوود ریپورتر ۲ رسانه معتبر هستند و بر ادعای خودشان نیز پافشاری می‌کنند، می‌توان حدس زد که سریال Harry Potter «واقعا» ساخته خواهد شد اما روند توسعه هنوز آغاز نشده و تنها در مراحل ابتدایی قرار دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا مشتاق تماشای سریالی اقتباسی از دنیای جادوگری و Harry Potter هستید؟ کامنت‌های خود را استوپیفای کنید!

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *