گیمینگرویتی

ثبت نام

عنوان Chronos: Before the Ashes در تاریخ ۱ دسامبر منتشر می‌شود؛ توضیحات تکمیلی

عنوان Chronos: Before the Ashes در تاریخ ۱ دسامبر منتشر می‌شود اما این عنوان Action RPG چگونه است؟

با دیدن تریلر توضیحات جدید این عنوان همه اطلاعات لازم را در مورد این عنوان که پیش درآمدی برای عنوان Remnant: From the Ashes است به دست می‌آورید. شما در این عنوان با رمز و راز‌ها، چالش‌ها و خطرهای هزارتو رو به رو خواهید شد و تنها مطالعه دقیق رفتار‌های دشمنانتان به شما کمک خواهد کرد تا بر آنها پیروز شوید.

اما نگران نباشید، در Chronos: Before the Ashes مرگ پایان داستان قهرمان شما نیست، بلکه بخش مهمی از داستان قهرمان شماست. این عنوان بر اساس Chronos: Before the Ashes عنوان انحصاری VR یعنی Chronos از Gunfire Games است اما اصلاحات اساسی برروی بازی انجام شده تا برروی همه پلتفرم‌ها بدون نیاز به VR اجرا شود. این عنوان در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۰ برای PC, Nintendo Switch, Stadia, Xbox One و Play Station 4 منتشر خواهد شد.

Chronos: Before the Ashes یک بازی RPG اتمسفر محور است که روایتگر هدف قهرمان بازی برای نجات دادن سرزمین خود از شر شیاطین است، این قهرمان با جست‌ و جوی اعماق رازآلود این هزارتو خردمندتر، قوی‌تر و قدرتمندتر خواهد شد اما باید مراقب باشد زیرا هر بازی که می‌میرد یک‌سال از عمرش کم می‌شود.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این عنوان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

RPG ماجراجویانه: ترکیبی از المان‌های عناوین ماجراجویانه و عناوین RPG
مبارزات عمیق: تعداد بسیار زیادی از سلاح‌ها‌، قابلیت‌ها و قدرت‌های مختلف برای بازیکن وجود دارند تا بازیکنان از آن‌ها برای اتمام ماموریت‌ها استفاده کنند
مکانیزم منحصر به فرد در زمینه سن و سال: هر باری که بازیکنان در بازی می‌میرند یک‌سال بزرگتر می‌شوند، بازیکنان باید خود را با شرایط بالارفتن سنشان به خوبی وفق دهند، شما بازی را جوان و چابک شروع می‌کنید و هنگامی که سن قهرمان شما بالاتر می‌رود خردمندتر و همچنین بیشتر وابسته به جادوها می‌شوید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

4 پاسخ به “عنوان Chronos: Before the Ashes در تاریخ ۱ دسامبر منتشر می‌شود؛ توضیحات تکمیلی”

  1. Alimctavish گفت:

    ایده بازی خیلی عالیه امیدوارم خوب پیاده شده باشه و یه جورایی دست و پا گیر نباشه

  2. Alimctavish گفت:

    ایده بازی خیلی عالیه امیدوارم خوب پیاده شده باشه و یه جورایی دست و پا گیر نباشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *