گیمینگرویتی

ثبت نام

Ratchet and Clank: Rift Apart در مرداد ماه برای PC عرضه می‌شود

به گزارش گیمین‌گرویتی، عنوان Ratchet and Clank: Rift Apart برای PC نیز عرضه خواهد شد. پیش از این لیک‌هایی از نسخه PC این عنوان پخش شده بود اما اکنون بازی به طور رسمی توسط سونی و استدیو سازنده آن Insomniac Games تایید شد.

نسخه PC این عنوان از ویژگی‌های گرافیکی زیادی مانند Ray-Tracing پشتیبانی می‌کند. همچنین گیم‌پلی بازی و سینماتیک‌های آن نیز قابلیت پشتیبانی از مانیوتورهای اولتراواید و نسبت تصویرهای 21:9، 32:9 و 48:9 را دارد. Ratchet and Clank: Rift Apart در تاریخ 26 جولای امسال مطابق با 4 مرداد ماه برای PC عرضه می‌شود. در صورت پیش‌خرید بازی نیز امکان دسترسی زودتر به سلاح‌ Pixelizer Weapon و زره Carbonox Armor به گیمر داده می‌شود.

شرکت سونی در سال‌های اخیر عناوین انحصاری زیادی مانند Horizon Zero Dawn یا God of War را برای PC منتشر کرده و عرضه Ratchet and Clank: Rift Apart نیز در ادامه همین سیاست است. البته تمامی این عرضه‌ها با موفقیت همراه نبوده و بعضی از این پورت‌ها مانند بازی The Last of Us Part 1 با مشکلات زیادی همراه بوده است. از طرفی رییس بخش پلی‌استیشن، جیم رایان، تاکید کرد عرضه بازی‌های پلی‌استیشن بعد از مدتی برای PC موفقیت‌آمیز بوده و طرفداران این پورت‌ها را قابل‌قبول می‌دانند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *