گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Quantum Error برای Xbox Series X و S به دلیل سرعت پایین‌تر SSD دیرتر عرضه می‌شود

استودیوی TeamKill Media مدتی است که درباره بازی Quantum Error اطلاعاتی ارائه می‌دهد. تاکنون نمایش‌های آن امیدوار کننده بوده‌اند، اما تا چه زمانی باید منتظر انتشار و تجربه آن توسط خودمان باشیم؟ به گزارش گیمین‌گرویتی، به‌نظر می‌رسد جواب این سوال بستگی به پلتفرمی دارد که با آن بازی می‌کنید چراکه ظاهرا بازی Quantum Error برای Xbox Series X با تاخیر عرضه خواهد شد.

اوایل امسال سازندگان تایید کردند Quantum Error سال 2023 را برای عرضه مورد هدف قرار داده و ساخت آن به پایان نزدیک است. به‌تازگی در توئیتر آن‌ها این موضوع را مجددا تایید کردند و گفتند ساخت آن تقریبا به پایان رسیده و به اندازه یک تار مو با گلد شدن فاصله دارد. TeamKill Media می‌گوید به‌زودی خبرهای جدیدی درباره بازی می‌شنویم.

‌با این وجود، دارندگان نسخه Xbox Series X/S باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند. در توئیتی دیگر گفته شد Quantum Error روی Xbox Series X/S کمی دیرتر از نسخه‌های پلی استیشن 5 و پی‌سی در دسترس قرار می‌گیرد. آن‌ها گفتند این تاخیر به دلیل سرعت پایین‌تر SSD کنسول ایکس باکس سریز ایکس/اس صورت گرفته است.

«ما بهینه‌سازی بازی برای ایکس باکس را شروع کرده‌ایم، اما متاسفانه وقت زیادی خواهد برد. این عنوان برای بازی کردن با SSD فوق‌العاده سریع پلی استیشن 5 ساخته شده است. SSD ایکس باکس سرعت بسیار پایین‌تری دارد و برای جبران این تفاوت در سرعت باید خیلی چیزها را تغییر بدهیم.»

نسخه پلی استیشن 4 آن هم در دست ساخت قرار دارد. اما این نسخه هم دیرتر از پلی استیشن 5 و پی‌سی عرضه خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *