گیمینگرویتی

ثبت نام

با انتشار تریلر تاریخ عرضه بازی ترسناک Quantum Error مشخص شد

استودیو توسعه‌دهنده TeamKill Media اعلام کرد که بازی شوتر اول‌شخص ترسناک Quantum Error در تاریخ ۳ نوامبر (جمعه، ۱۲ آبان‌ماه) برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

سازندگان بازی در حال حاضر روی نسخه‌های ایکس‌باکس سری اس/اکس و پی‌سی در حال کار و بهینه‌سازی هستند، اما TeamKill Media نمی‌تواند تاریخ انتشار دقیق و نهایی را اعلام کنند!

چه چیزهای از بازی ترسناک Quantum Error می‌دانیم:

سازمان ملل متحد آمریکا A.I یا همان هوش مصنوعی را در زندگی روزمره یکپارچه کرده است و بموناد، قدرتمندترین شرکت فناوری در جهان، سیستم وحدت جهانی پیشرفته شبکیه ARGUS را ایجاد کرد تا این A.I را فعال و راه‌اندازی کند که برای همه مردم روی زمین اجباری است.

مردم به دودسته ضروری و غیرضروری تقسیم و باتوجه‌به مشاغلی که در آن مشغول به کار هستند فعال می‌شوند یا فعال نمی‌شوند و در نتیجه مخالفت‌ها زیاد و باعث تشکیل گروه‌های ستیزه‌جو می‌شود.

هنگامی که مرکز تحقیقات کوانتومی موناد – ۳۰ مایلی دورتر از ساحل کالیفرنیا – توسط یک موجود ناشناس در سال ۲۱۰۹ مورد حمله قرار می‌گیرد و مجموعه را در شعله‌های آتش فرومی‌برد و مسئولین مجبور می‌شوند که آن را در یک قفل کامل مهار قرار دهند و همچنین، یک تماس اضطراری برای کمک به اداره آتش‌نشانی Garboa در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا ارسال می‌شود.

رئیس آتش‌نشانی استورگیس به تماس پاسخ می‌دهد و سروان جیکوب توماس و همکارش یعنی شین کوستا و خدمه را با بالگرد به تأسیسات موناد می‌فرستد.

چیزی که به‌عنوان یک مأموریت ساده برای نجات جان‌ها از مجموعه‌ای در آتش شروع می‌شود، به‌زودی به یک سفر کیهانی کابوس‌وار فرومی‌رود که شما را از واقعیت به دنیاهای دیگر می‌برد؛ جایی که باید برای زندگی خود و دیگران بجنگید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *