گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بازی ترسناک UNFOLLOW به جنبه‌های تاریک فضای مجازی می‌پردازد

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی Serafini Productions قصد دارد تا با بازی جدید خود به نام UNFOLLOW، به جنبه‌های تاریک فضای مجازی بپردازد. این بازی برای رایانه‌های شخصی از طریق پلتفرم استیم و اپیک‌گیمز درحال توسعه می‌باشد و برای عرضه در فوریه سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. بازی UNFOLLOW برروی وحشت‌های روانی ترسناک ناشی از زورگویی تمرکز دارد.

این بازی داستان شخصیت Anne را دنبال می‌کند، قربانی‌ رفتار پرخاشگرانه‌ای که در دنیایی وحشتناک گیر افتاده و بیدار می‌شود. Anne مجبور می‌شود تا محیط اطراف خود را بررسی کند و با دردناک‌‌ترین تصمیمات گذشته‌ی زندگی خود رو‌به‌رو شود. Anne در این دنیا تنها نیست، هرچند، موجودی غول‌پیکر در این اطراف گشت می‌زند و با هر قدم Anne، به دنبال او می‌رود.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

https://www.namasha.com/v/nLmJjSPb

خوشبختانه Anne با یوتیوبر معروف Akidearest آشنا است، کسی که با ویدیوهایش به Anne کمک کرده تا سخت‌ترین روزهای زندگی‌اش را پشت سر بگذارد. Akidearest تنها فرد برجسته‌ی آنلاین در گروه بازیگران نیست، این بازی شامل افراد آنلاین برجسته‌ی مختلفی مانند Knite، Barbascura X، Elisa True Crime، Kin Ryan و دیگر افراد می‌شود. به خاطر اینکه این بازی عرضه‌ی منطقه‌ای خواهد داشت، بسته به آن، بازیگران معروف فضای مجازی هم تغییر خواهند کرد.

 

اگر مشتاق این هستید تا بدانید بازی UNFOLLOW چه چیزی در چنته دارد، هم‌اکنون دموی این بازی در استیم قابل دسترس است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *