گیمینگرویتی

ثبت نام

جیم رایان در واکنش به افزایش قیمت بازی‌های پلی استیشن: با ارائه‌ی بهترین بازی‌های انحصاری جبران خواهیم کرد

با ورود نسل نهم بازی‌های ویدیویی، قیمت‌ها نیز بالاتر رفته‌اند و برخی کمپانی‌ها همانند Activision یا Take Two از همان روز نخست اعلام کردند که بازی ها ر ابه ۷۰ دلار خواهند فروخت. سونی نیز به عنوان تنها کمپانیِ دارای یک پلتفورمِ خاص، از افزایش قیمت بازی‌هایش خبر داده و احتمالا همه‌ی عناوین انحصاری آنان که AAA هستند، با ۷۰ دلار فروخته خواهند شد.

دیروز آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی اکس باکس گفته بود که تا حد امکان قیمت بازی‌ها را روی ۶۰ دلار نگه خواهند داشت، امروز اما جیم رایان، رئیس پلی استیشن در مصاحبه‌ای خاطر نشان کرد که قیمت بازی‌ها، ارزشِ تججربه‌ی شما را خواهند داشت و متقاعدکننده خواهند بود. وقتی که از او درمورد افزایش قیمت پرسیده شد چنین جواب داد:

“درمورد باقی بازی‌ها یا عناوینِ کنسول‌های دیگر مطمئن نیستم، اما می‌دانم که ارزش بازی‌های PS5 کاملا مشخص است. ما هواداران را با بهترین عناوین انحصاریِ موجود در بازار به هیجان خواهیم آورد و یک تجربه‌ی نسل بعدیِ حقیقی به آنان خواهیم داد.”

تاکنون انحصاری‌های بزرگی برای پلی استیشن ۵ معرفی شده‌اند که می‌توان به God of War 2, Horizon II: Forbidden West, Demon’s Souls و Ratchet & Clank: Rift Apart اشاره کرد. برخی از آنان همانند Demon’s Souls و Spider-Man: Miles Morales در زمان انتشار کنسول، قابل دسترسی هستند و بازیکنان می‌توانند با ۷۰ دلار اقدام به تهیه‌ی آنان کنند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *