گیمینگرویتی

ثبت نام

نسخه‌ی نسل نهمی بازی‌های Bethesda برای اکس باکس سری اکس|اس لیست شدند؛ خبری از PS5 نیست

مطمئنا خبر دارید که مایکروسافت Zenimax Media را خریداری کرده و تبعا تمام استدیوهای آنان من جمله Arkane Studios, Machine Games و id Software نیز به مجموعه‌ی استدیوهای اکس باکس اضافه شدند. حال که با نزدیک شدن نسل نهم در حال دریافت اطلاعات مختلفی از آپگرید بازی‌ها برای کنسول‌های جدید هستیم، به نظر می‌رسد که عناوینِ ساخته‌ی دست استدیوهای مذکور نیست فارغ از ماجرا نخواهند بود و برای کنسول‌های نسل ۹ ارتقا داده خواهند شد. اما مسئله اینجاست: احتمالا خبری از نسخه‌ی پلی استیشن ۵ نیست.

در جدیدترین گزارش IGN، آنان متوجه شده‌اند که بازی‌هایی همچون Wolfenstein: Alt History Collection, Dishonored و Prey: The Arkane Collection برای اکس باکس سری اکس|اس لیست شده‌اند و رده بندی سنی انان نیز توسط ESRB انجام گرفته است، اما در این فهرست نام پلی استیشن ۵ به چشم نمی‌خورد و آپگرید فقط برای اکس باکس دیده می‌شود.

پیشتر اعلام شده بود که بازی‌هایی همچون The Elder Scrolls Online و DOOM Eternal برای پلی استیشن ۵ نیز ارتقا خواهند یافت اما انتشار نسخه‌ی بعدی Elder Scrolls یا Starfield همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و نمی‌توان چیز قطعی‌ای گفت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *