گیمینگرویتی

ثبت نام

ظاهرا آپدیت‌های جدیدی با هدف بهینه‌سازی بازی‌های PS4 در حال انتشار هستند

وقتی PS5 در ماه نوامبر امسال وارد بازار ‌شود، تقریبا همه بازی‌های منتشر شده PS4 را اجرا خواهد کرد. فقط تعداد انگشت‌شماری از عناوین پلی‌استیشن ۴ مهمان کنسول نسل نهمی سونی نخواهند بود. به گزارش گیمین‌گرویتی، بیشتر بازی‌های موجود در لیست backward compatibility، بهینه‌سازی خواهند شد تا از توان سخت‌افزاری این کنسول قدرتمند، نهایت استفاده را ببرند.

اکنون که به زمان عرضه PS5 نزدیک‌تر می‌شویم؛ به نظر می‌رسد که سونی مخفیانه در حال انتشار پچ‌های جدید و مختلفی برای عناوین PS4 است. اخیرا پچ جدیدی برای The Last of Us Remastered منتشر شده که سرعت لودینگ بازی را از یک دقیقه به فقط ۱۴ ثانیه کاهش می‌دهد. ظاهرا God of War (2018)، God of War 3 و Until Dawn نیز آپدیت‌های مشابهی برای کاهش زمان لودینگ دریافت کرده اند. در حالی که به گفته VGC، به نظر می‌رسد که اخیرا پچ جدیدی برای Concrete Genie نیز عرضه شده است.

کاربران ResetEra نیز اشاره کرده اند که بازی‌هایی مانند Astro Bot Rescue Mission، Everybody’s Golf VR، Marvel’s Spider-Man و PSVR Worlds نیز پچ‌های جدیدی دریافت کرده اند. علاوه بر موارد فوق، می‌دانیم که در هفته گذشته و بدون اعلام قبلی، اولین پچ پس از لانچ Final Fantasy 7 Remake نیز منتشر شد.

سونی هنوز به صورت رسمی تائید نکرده که پچ‌های مذکور قرار است این بازی‌ها را برای PS5 بهینه‌سازی کنند یا نه. اما در بسیاری موارد، مانند God of War 3، آپدیت‌ها پس از سال‌ها عدم فعالیت، در دسترس قرار گرفته اند؛ که به نظر می‌رسد تصادفی نباشد.

قبلا شنیده بودیم که برخی بازی‌های منتخب PS4 و PS VR از نرخ فریم ریت بهتری در PS5 برخوردار خواهند بود. در کنار آن، عناوینی که backward compatible هستند؛ نیز از ویژگی‌های UX جدیدی که برای کنسول نسل نهمی سونی معرفی شده اند، استفاده خواهند کرد.

سونی در حال ارسال PS5 برای رسانه‌ها، یوتوبرها و استریمرهای مختلف است. پس به زودی جزئیات بیشتری درباره این کنسول در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “ظاهرا آپدیت‌های جدیدی با هدف بهینه‌سازی بازی‌های PS4 در حال انتشار هستند”

  1. خیلی جالب میشه اگه قابلیت‌های دسته پی‌اس فایو روی این بازی‌هایی که سونی داره براشون آپدیت میده کار کنن. ولی عجیبه لست آو آس ۲ هنوز آپدیت خاصی نداده. امیدوارم مثل اسپایدر-من نیان بگن ریمسترشو دوباره بخر روی فایو
    درسته اسپایدر-من اصلی رو میشه با همین قابلیت روی پی‌اس فایو هم بازی کرد ولی خب آپدیت گرافیکی‌ش هم میتونست رایگان باشه

  2. پس پیشرفت نسل بعد سونی، فقط سخت افزاری نیست! و در زمینه کد نویسی و نرم افزار هم به داده‌های جالبی رسیدن انگار.

    این توضیح میده که چرا گوست آف سوشیما و تلو زمان بارگذاری کمی داشتن. امیدوارم به هر چی که رسیدن، با اکتیویژن و راکستار و بقیه شرکت‌ها به اشتراک بذارن

  3. پس پیشرفت نسل بعد سونی، فقط سخت افزاری نیست! و در زمینه کد نویسی و نرم افزار هم به داده‌های جالبی رسیدن انگار.

    این توضیح میده که چرا گوست آف سوشیما و تلو زمان بارگذاری کمی داشتن. امیدوارم به هر چی که رسیدن، با اکتیویژن و راکستار و بقیه شرکت‌ها به اشتراک بذارن

  4. خخخ. یه خبرایی میاد آدم شاخ درمیاره انگار حالا چی شده!
    این رو از قبل ایکس باکس داشت! حالا چون سونی آورده، شده به اینکه آفرین گل کاشتی بعد واسه مایکروسافت میگفتن اینکه چیزی نیست و غیره?

  5. خخخ. یه خبرایی میاد آدم شاخ درمیاره انگار حالا چی شده!
    این رو از قبل ایکس باکس داشت! حالا چون سونی آورده، شده به اینکه آفرین گل کاشتی بعد واسه مایکروسافت میگفتن اینکه چیزی نیست و غیره?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *