گیمینگرویتی

ثبت نام

عناوین Gotham Knights، Alien: Isolation و سایر بازی‌ها در اکتبر به PS Plus Extra/Premium اضافه می‌شوند

علاوه بر اعلام تاریخ راه اندازی استریم ابری PS5 از طریق PlayStation Plus Premium، سونی جدیدترین بازی های عرضه شده برای Extra و Premium در اکتبر را فاش کرد. از 17 اکتبر، مشترکین می توانند Gotham Knights، تنها عنوان نسل نهمی این ماه سرویس پلی استیشن پلاس را دریافت کنند.

البته تعداد زیادی از عناوین بین نسلی مانند Disco Elysium – The Final Cut، FAR: Changing Tides، Eldest Souls، Röki و The Dark Pictures Anthology: House of Ashes در انتظار PS4 و PS5 هستند. عناوین PS4 شامل Alien: Isolation، Dead Island Definitive Edition، Outlast 2 و Elite Dangerous شده که همه با PS5 سازگار بوده و بازی را برای بازیکنان کنسول نسل فعلی بیشتر می‌کنند.

همچنین Gungrave G.O.R.E. نیز در این لیست بازی‌های پلی استیشن پلاس وجود دارد که شاید یکی از بهترین بازی های بدی باشد که تا به حال تجربه کرده‌اید. برای مشترکین Premium، عناوین کلاسیکی مانند Tekken 6، Soulcalibur: Broken Destiny، IQ Final و Ape Escape Academy در دسترس خواهند بود. همه این عناوین روی PS4 و PS5 قابل بازی هستند، اگرچه برای هر عنوان باید نسخه PS5 را دانلود کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

یک پاسخ به “عناوین Gotham Knights، Alien: Isolation و سایر بازی‌ها در اکتبر به PS Plus Extra/Premium اضافه می‌شوند”

  1. دیسکو‌الیسیوم رو از دست ندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *