گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی 007 بسیار جالب خواهد بود و داستان اولین باند را تعریف می‌کند

به گزارش گیمین‌گرویتی، Gamereactor با دو نفر از افراد کلیدی استودیوی IO Interactive بارسلونا طی رویداد Gamelab 2023 در اسپانیا مصاحبه کرد. در طول این گفت‌وگو اطلاعاتی از 2 بازی بزرگ بعدی آن‌ها به اشتراک گذاشته شد: بازی 007 استودیو IO Interactive و Project Fantasy.

کریس واگا، تهیه کننده اجرایی ارشد بخش فنی بازی 007، گفت: «این عنوان در دست توسعه قرار دارد و بسیار جالب به‌نظر می‌رسد. بازی قرار است داستان اولین جیمز باند و چگونگی تبدیل شدن او به ماموری مخفی را تعریف کند. فعلا فقط همین را می‌توانیم بگوییم.»

بازی 007 در نوامبر 2020 با کمترین میزان از اطلاعات معرفی شد. تا به الان می‌دانیم این عنوان اقتباسی از فیلم‌های جیمز باند نخواهد بود. طبق فراخوان‌های کاری هم فهمیده‌ایم سبک آن تیراندازی سوم شخص است. مراحل بازی هم سندباکس هستند و هوش مصنوعی آن مرزها را جابه‌جا می‌کند. البته دو مورد آخر با توجه به اینکه این استودیو سابقه ساخت HITMAN را دارد چندان تعجب برانگیز نیست.

Gamereactor همچنین درباره پروژه بعدی هم اطلاعاتی به‌دست آورد. Project Fantasy چند ماه پیش تایید شده بود. پیش‌تر آن را با نام Project Dragon می‌شناختیم. در آن زمان شایعات حاکی از آن بودند که این پروژه در انحصار Xbox است. برنامه‌نویس اصلی انجین بازی یعنی Alvaro Fernandez راجع به این موضوع نمی‌توانست نظری ارائه دهد.
او گفت: «این مربوط به حوزه ما نیست. فکر کنم هنوز هیچ حرف خاصی در این باره زده نشده است. بنابراین ما هم نمی‌توانیم چیزی بگوییم.»

کریس واگا هم در ادامه افزود Project Fantasy شاید هنوز با انتشار فاصله زیادی داشته باشد: «بله، این یک بازی آنلاین چندنفره نقش‌آفرینی خواهد بود و احتمالا شبیه به سایر بازی‌های IO Interactive است. احتمالا برای کنسول و پی‌سی عرضه می‌شود، اما هنوز چیزی تایید نشده است. هنوز چند سال با انتشار فاصله دارد.»

استودیوی سازنده HITMAN تصمیم گرفته که به این مجموعه استراحت دهد. بعد از این انتخاب، آن‌ها تا حد زیادی خود را گسترش دادند. فقط در سال 2023 دو دفتر جدید باز کردند. یکی از این دفاتر در استانبول و دیگری در برایتون بریتانیاست. تعداد کارمندان آن‌ها جمعا به بیش از 300 کارمند رسیده و هدف دست‌یابی به حدود 400 نفر است. البته انتظار نمی‌رود که هیچ‌یک از دفاتر جداگانه (شامل کپنهاگ و مالمو) به بالای 100-150 نفر برسند.

IO Interactive یکی از استودیوهایی است که در اسناد داخلی مایکروسافت یکی از اهداف خرید برای آینده بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *