گیمینگرویتی

ثبت نام

IO Interactive: بازی 007 «اوج فانتزی جاسوسی» خواهد بود

استودیوی IO Interactive علاوه بر ادامه پشتیبانی از مجموعه Hitman World of Assassination روی پروژه‌های دیگری مثل بازی نقش‌آفرینی و فانتزی Project Dragon و همچنین 007 کار می‌کند. بازی 007 براساس شخصیت جیمزباند و دارای داستانی اصیل است. اطلاعات کمی در رابطه با این عنوان در دسترس است (غیر از اینکه به‌نظر می‌رسد مانند Hitman داستان‌سرایی آن به‌صورت سندباکس مانند Hitman خواهد بود). به گزارش گیمین‌گرویتی، IO Interactive می‌گوید این بازی «اوج فانتزی جاسوسی» است.

Hakan Abran مدیر عامل IO Interactive طی مصاحبه‌ای با شماره 391 مجله EDGE این حرف را گفت. در گزارش این مجله آمده که لحن بازی «به Daniel Craig نزدیک‌تر است تا Roger Moore» و گیم‌پلی هم «شاید در مقایسه با حالت آزادانه Hitman تجربه اسکریپت شده‌تری باشد.» وجود ابزار مختلف در اختیار بازیکن احتمالی است، اما زمان محتوای نسخه نهایی را مشخص می‌کند. با وجود اینکه درباره بازیگرانی که در نقش باند صحبت کرده‌اند صحبت شد، شخصیت بازی 007 ظاهری جدید دارد.

با این حال، IO Interactive این آی‌پی را به‌طور کامل بررسی می‌کند و تمام فیلم‌ها و کتاب‌ها را زیر نظر گرفته تا نسخه مخصوص به خود را ارائه دهد. تاریخ انتشار آن مشخص نیست. اما طبق گزارش مالی این استودیو در سپتامبر 2022، باید بین سال آوریل 2025 و مارس 2026 منتظر آن باشیم.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *