گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر جدید بازی !Princess Peach: Showtime و اطلاعات جدید از این بازی

شاهزاده پیچ از نمایش موفق و خوب‌پذیرفته شده‌اش در فیلم Super Mario Bros. لذت میبرد و اکنون این حاکم قلمرو قارچ برای اولین بار در طول این دو دهه یک بازی مخصوص خود میگیرد. این بازی در ابتدا در طی آخرین نینتندو دایرکت به نمایش گذاشته شد، اما امروز در یک دایرکت جدید، جزئیات جدیدی در مورد بازی !Princess Peach: Showtime منتشر شد.

در این بازی شاهزاده پیچ وارد تئاتر جامع می‌شود، اما یک تیم جدید از اشرار (با نام”Grape and the Sour Bunch”) کنترل نمایش را به دست می‌گیرند. وظیفهٔ پیچ نجات نمایش است و او این کار را با تنوعی از تبدیل‌ها و تغییر شکل‌ها انجام می‌دهد، از جمله این تغییرشکل‌ها تبدیل شدن به جنگجوی شمشیری، کارآگاه، شیرین‌ی‌پز، و پیچ مبارزه‌ای.به نظر می‌آید هر مرحله در بازی !Princess Peach: Showtime دارای نوع مختلفی از گیم‌پلی است (نبرد، حل معما، پخت‌وپز). می‌توانید تریلر اولیه بازی !Princess Peach: Showtime را در پایین مشاهده کنید.

 

قطعاً که این بازی یک پیشرفت نسبت به Super Princess Peach سال 2005 و مفهوم “پیچ با گریه در برابر همه چیز مبارزه می‌کند” ارائه داده است. در ادامه، تعدادی اطلاعات بیشتر از سوی نینتندو درباره بازی !Princess Peach: Showtime
“بانوی پیشرو برای نمایش خود در Nintendo Switch آماده است. همانطور که شاهزاده پیچ و تیم توده‌های خود در حال حضور در نمایش تئاتر Sparkle هستند،Grape and the Sour Bunch وسط صحنه قرار می‌گیرند تا آشوب بسازند. اکنون وظیفهٔ پیچ و استلا، نگهبانی از تئاتر و نجات نمایش است.
پیچ توانایی‌هایی فوق‌العاده برای نمایش بدست آورده است: او اکنون می‌تواند از قدرت ریبون استلا استفاده کند – و توانایی تغییر شکل دارد! به عنوان مثال، پیچ می‌تواند به عنوان یک جنگجوی شمشیری با بازی شمشیر جذاب مبارزه کند، حرکات هنرهای رزمی به عنوان پیچ کونگ‌فوکار را انجام دهد یا مهارت‌های شیرین‌پزی خود را به نمایش بگذارد. و یک مورد دیگر – او می‌تواند به عنوان پیچ کارآگاه معماها را حل کند! در این ماجراجویی، گیم‌پلی بر اساس نقش پیچ تغییر می‌کند، و تبدیلات متعدد و شگفت‌آور دیگری وجود دارد که رونمایی نشده است.”

بازی !Princess Peach: Showtime در تاریخ 22 مارس 2024 برای Nintendo Switch منتشر می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *