گیمینگرویتی

ثبت نام

یوبی‌سافت: Prince of Persia Sands of Time مرحله مهمی را پشت سر گذاشته است

به گزارش گیمین‌گرویتی، یوبی‌سافت اعلام کرد که ریمیک Prince of Persia Sands of Time مرحله مهمی در توسعه خود را پشت سر گذاشته است.

این بازسازی مورد انتظار در سال 2020 معرفی شد، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که توسعه بازی چندان هموار نبوده است. در ماه می سال گذشته، یوبی سافت اعلام کرد که توسعه بازی به Ubisoft Montreal – استودیوی پشت نسخه اصلی 2003 – واگذار شده است. یوبی‌سافت سال گذشته در یک اعلامیه رسمی نوشت: «این تصمیم یک گام مهم است و تیم توسعه با تکیه بر کار انجام شده توسط Ubisoft Pune و Ubisoft Mumbai، اکنون زمان لازم را برای بازنگری در دامنه بازی اختصاص خواهند داد تا بهترین تجربه را برای این بازسازی با یک کلاسیک همه جانبه ارائه دهند.»

اوایل امسال، یوبی سافت فاش کرد که بازسازی در مرحله کانسپت خود قرار دارد و Ubisoft Montreal در حال تشکیل تیم توسعه است، به این معنی که بازی به زودی منتشر نخواهد شد.

شش ماه بعد در توئیتر، یوبی‌سافت اکنون به‌روزرسانی کوتاهی در مورد توسعه بازی ارسال کرده و گفته به یک نقطه عطف مهم رسیده است. Ubisoft اضافه کرد که اطلاعات بیشتری در مورد بازی در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد. “همانطور که می دانید، تیم پرشور Ubisoft Montreal این داستان افسانه ای را دوباره به تصویر می‌کشد و ما خوشحالیم که امروز اعلام کنیم این پروژه یک نقطه عطف داخلی مهم را پشت سر گذاشته است و توسعه در حال پیشرفت است”، پست در X می خواند. “ما مشتاقیم که در آینده بیشتر به اشتراک بگذاریم!”

همانطور که گفته شد، ریمیک Sands of Time در سال 2020 معرفی شد. قرار بود این بازی در سال 2021 منتشر شود. البته، اینکه یوبی سافت چه جهتی را با بازی در پیش گرفته، هنوز مشخص نیست.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *