گیمینگرویتی

ثبت نام

نسخه ریمیک Prince of Persia با دو ماه تاخیر منتشر خواهد شد

یوبیسافت به تازگی عرضه تعدادی از عناوین خود را به دلیل مشکلات ناشی از انتشار ویروس کرونا به تعویق انداخته است و نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time نیز به جمع عناوینی همچون Farcry 6 پیوسته است.

این عنوان که در دومین قسمت از مراسم Ubisoft Forward رونمایی شده بود، نارضایتی هواداران را در بر داشت و اکثرا آن را یک بازسازی قدیمی و کم هزینه خوانده‌اند. هرچند که این بازسازی بر عهده استودیوهای بزرگ این کمپانی نمی‌باشد، اما دو شعبه در کشور هند مشغول کار بر روی این بازی هستند و سعی دارند تا یک تجربه کامل از این عنوان ارائه دهند که ظاهرا مشکلات زیادی که با شرایط ویروس کرونا برای سازندگان پیش آمده مانع از رسیدن به این هدف شده است. از این رو سازندگان در پیامی اعلام کرده‌اند که این بازسازی را با ۲ ماه تاخیر منتشر خواهند کرد تا بتوانند آن را به بهترین شکل آماده کنند.

پیام سازندگان به این شرح می‌باشد:

“درود بر هواداران Prince of Persia”

“در مراسم Ubisoft Forward ما با افتخار از بازگشت Prince با بازسازی عنوان Prince of Persia: The Sands of Time رونمایی کردیم. ما بسیار هیجان زده هستیم تا این بازی را در دستان شما قرار دهیم و ماجرای شاهزاده و فرح را در قرن ۱۱ سرزمین پارس، باری دیگر برای شما تعریف کنیم. هرچند اوضاع در سال ۲۰۲۰ مانند هیچ سال دیگری نیست. امروز ما می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که قصد داریم تا زمان بیشتری برای ساخت این بازی صرف کنیم و به همین دلیل تاریخ انتشار Prince of Persia: The Sands of Time Remake را به ۱۸ مارچ (۲۸ اسفند) انتقال خواهیم داد. ما باور داریم که این درست‌ترین کار است تا بتوانیم در نهایت عنوانی ارائه دهیم که همگی شما از آن لذت ببرید.”

از صبوری شما تشکر می‌کنیم و قدردان حمایت‌‌های پیوسته شما برای Prince of Persia هستیم. امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشید.”

نظر شما راجع به این تاخیر چیست؟ به نظر شما دو ماه برای بهبود بازی کافی است؟ آیا بازگشت Prince می‌تواند شکوهمندانه باشد؟

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

6 پاسخ به “نسخه ریمیک Prince of Persia با دو ماه تاخیر منتشر خواهد شد”

  1. TheDragonGhost گفت:

    امیدورام که این تاخیر موجب پیشرفت بازی بشه

  2. TheDragonGhost گفت:

    امیدورام که این تاخیر موجب پیشرفت بازی بشه

  3. یکی از بهترین فرنچایزهای بازی! معمولا تاخیر که میزنن برای بهتر شدن بازی هستش. امیدوارم که خیلی خوب شده باشه تا تجربه خوب رو به ارمغان بیاره?

  4. یکی از بهترین فرنچایزهای بازی! معمولا تاخیر که میزنن برای بهتر شدن بازی هستش. امیدوارم که خیلی خوب شده باشه تا تجربه خوب رو به ارمغان بیاره?

  5. Amish گفت:

    هععی! واقعا حیف شد که تاخیر خورد! 🙁

  6. Amish گفت:

    هععی! واقعا حیف شد که تاخیر خورد! 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *