گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلر داستانی و اطلاعات جدیدی از بازی The Expanse منتشر شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، در حالی که حدود یک ماه تا عرضه بازی The Expanse: A Telltale Series باقی مانده، Telltale Games با منتشر کردن یک تریلر داستانی برای بازی، اعلام کرد پیش‌خرید بازی اکنون در دسترس است. نسخه عادی بازی با قیمت 40 دلار و نسخه دیلوکس بازی 45 دلار در فروشگاه‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و Epic Games Store عرضه خواهد شد. تمام کسانی که بازی را در فروشگاه Playstation یا Epic پیش‌خرید کنند 24 ساعت زودتر از دیگران به بازی دسترسی داشته و همچنین نسخه دیلوکس بازی نیز علاوه بر بازی اصلی شامل بسته الحاقی آن که هنوز معرفی نشده، خواهد بود.

کارگردان بازی Stephan Frost درباره بازی اینگونه توضیح داد: «ما قصد داریم با ساخت The Expanse: A Telltale Series یک تجربه قابل بازی از یکی از اپیزودهای سریال با محوریت شخصیت Camina Drummer بسازیم. در بازی پاک‌سازی سفینه‌های متروکه، ارتباط با باقی خدمه کشتی، شورش، فرار از دزدان دریایی فضایی و البته گشت و گذار در بخش‌هایی با جاذبه صفر وجود خواهد داشت. ما از این‌که مخاطبان بتوانند هرچه زودتر این بازی رو تجربه کنند، بسیار هیجان‌زده‌ایم.»

داستان بازی The Expanse: A Telltale Series  قبل از حوادث سریال ساخته شده آن توسط Amazon Prime Video با محوریت Camina Drummer با بازی Cara Gee اتفاق می‌افتد. Drummer داخل بازی نقش مامور اجرایی سفینه، در جستجوی جواهری ناشناخته در لبه The Belt است. گیمر نیز باید با شخصیت‌های مختلف در بازی و شورشی بزرگی در سفینه سر و کله زده و به مکان‌هایی ناشناخته‌ سفر کند و تصمیم‌هایی بگیرد که سرنوشت تمام خدمه سفینه را مشخص خواهد کرد. بخش اول بازی در تاریخ 27 جولای (5 مرداد) عرضه شده و چهار اپیزود بعدی آن در فواصل زمانی دو هفته‌ای منتشر می‌شود.

تریلر داستان این بازی را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *