گیمینگرویتی

ثبت نام

انیمیشن Spider-Man: Freshman Year توسط مارول و استدیو انیمه‌ساز Polygon Pictures رونمایی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Polygon Pictures روز جمعه اعلام کرد با مارول در حال کار روی یک محصول جدیدی از مجموعه Spider-Man است. آن‌ها اعلام کردند انیمیشن Spider-Man: Freshman Year پروژه جدید آن‌هاست که در فرمت سریال پخش می‌شود.

شرکت Polygon Pictures همچنین لوگوی این کار را هم منتشر کرد (تصویر بالا).

احتمالا Polygon Pictures را بیشتر بخاطر انیمیشن‌های ژاپنی بشناسید. از کارهای مشهورتر آن‌ها می‌توان به عرضه فیلم 3 گانه Ajin و ساخت 2 سریال انیمیشنی تلویزیونی از آن برای Polygon Pictures اشاره کرد. علاوه بر این، فیلم 3 گانه Godzilla: Kaiji Wakusei هم از دیگر کارهای آن‌هاست. Polygon Pictures در ساخت انیمیشن Star Wars: The Clone Wars هم کمک رساند. این انیمیشن در مراسم Daytime Emmy Awards طی 2 سال متوالی برنده جایزه برنامه انیمیشنی کلاس ویژه ممتاز شد. سال 2017 هم در مراسم Daytime Creative Arts Emmy Awards ساخته مشترک Polygon Pictures و Amazon به‌نام Lost in Oz: Extended Adventure از 5 بخشی که در آن نامزد شده بود برنده 3 جایزه شد. پیش‌تر از آن طی سال 2016 انیمیشن تلویزیونی Ronja the Robber’s Daughter که حاصل همکاری Goro Miyazaki و Polygon Pictures بود توانست جایزه بهترین انیمیشن را در Emmy Kids Awards کسب کند.

از کارهای اخیر Polygon Pictures می‌توان به انیمیشن‌های سریالی Pacific Rim: The Black و Transformers: War for Cybertron اشاره کرد. فیلم Sidonia no Kishi: Ai Tsumugu Hoshi و سریال Kaina of the Great Snow Sea هم از کارهای قابل ذکر آن‌هاست. همچنین فیلم Kaina of the Great Snow Sea: Star Sage هم در راه است. Polygon Pictures به‌تازگی با شرکت Corus Entertainment هم سند همکاری امضا کرده تا انیمیشن‌های کودکانه با الهام از منابع ژاپنی بسازد.

مارول در توضیحات Spider-Man: Freshman Year آورده است:

«این انیمیشن سریالی روایتی از داستان پیتر پارکر است که مسیر تبدیل شدن به مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول را طی می‌کند. ماجراجویی‌های آن در گذشته نظیر نداشته و سبک آن ادای احترامی به ریشه‌های این شخصیت در اولین کمیک‌بوک‌های این مجموعه است. نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی آن بر عهده Jeff Trammel است.»

مارول همچنین اعلام کرده این انیمیشن از سال 2024 در شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. بازیگران تایید شده تاکنون Charlie Cox در نقش Daredevil / Matt Murdock و Paul F. Tompkins هستند.

همچنین Spider-Man: Sophomore Year هم در دست توسعه است. البته مشخص نیست Polygon Pictures در ساخت آن هم نقش دارد یا نه.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *