گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: Pokemom Master Collection برای سویچ عرضه خواهد شد

سال آینده‌ سال بزرگی برای هواداران Pokemon خواهد بود، زیرا این مجموعه‌ی محبوب سال آینده‌ ٢۵ ساله خواهد شد. به گزارش گیمین‌گرویتی شایعه‌هایی وجود دارند که در صورت حقیقت برای هواداران بسیار هیجان انگیز خواهند بود.

طبق این شایعه‌ها در سال آینده Pokemon Master Collection عرضه خواهد شد. پستی در ۴chan توسط شخصی ناشناس منتشر شد که می‌گفت در مارس سال ٢٠٢١ شاهد عرضه‌ی Pokemon Master Collection بر روی نینتندو سویچ خواهیم بود، همین پست ادعا می‌کرد بازی‌های Pokemon X/Y, Pokemon Omega Ruby/Alpha Sapphire و Pokemon Sun/Moon به همراه دو بازی دیگر که هنوز مشخص نیست بر روی نینتندو سویچ منتشر خواهند شد. همچنین نسخه‌های Ultra این بازی‌ها درون این مجموعه موجود نخواهد بود. همینطور چندی پیش نینتندو و کمپانی پوکمون برند Pokemon HeartGold/SoulSilver را برای دومین بار ثبت کردند که احتمال عرضه‌ی این کالکشن را بالا می‌برد. همینطور نینتندو و کمپانی پوکمون در فعالیت‌های اخیر خود در فضای مجازی اشاره‌های بسیاری به Pokemon Yellow/Blue/Red کرده‌اند که احتمال وجود این بازی درون این کالکشن را بالا می‌برد.

با توجه به عرضه‌ی Super Mario 3D-AllدStars توسط نینتندو بعید نیست که سال آینده شاهد عرضه‌ی چنین مجموعه‌هایی برای زلدا و پوکمون باشیم.

نظرتان در مورد عرضه‌ی مجموعه‌ی بازی‌های قدیمی پوکمون رو روی نینتندو سویچ را با ما در میان بگذارید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *