گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی ترسناک استودیو Fire‌Sprite پلی‌استیشن ممکن است 2025 منتشر شود.

به گزارش گیمین‌گرویتی،استودیو FireSprite پلی‌استیشن که برای بازی ترسناکی که بر روی PlayStation 5 در حال توسعه آن معروف است، ممکن است سال آینده بازی آنهارا ببینیم.

حداقل، این چیزی است که رزومه ArtStation یک کارمند سابق FireSprite به نظر می‌آید. رزومه به کار در یک پروژه AAA با عنوان “TBA” از FireSprite با تاریخ انتشار در سال 2025 اشاره دارد. البته این ممکن است فقط یک سال نماینده باشد، اما به هر حال جالب است. ما یک تصویر از رزومه را در زیر ضمیمه کرده‌ایم:

هیچ جزئیات اضافی درباره این پروژه آتی از سوی FireSprite به اشتراک گذاشته نشده است، اما آگهی‌های استخدامی در استودیو به یک “بلاک‌باستر ترسناک مبتنی بر داستان با اهداف تعریف‌کننده‌ی ژانر” اشاره می‌کنند.

علاوه بر این، آگهی‌های استخدامی به موارد زیر اشاره می‌کنند:

“این پروژه بزرگ و بسیار جسورانه تمرکز دارد که جو، داستان‌سرایی، نقش انتخابی بازیکن و روایت را به شکل جدیدی به سخت‌افزار نسل بعدی بیاورد.

این پروژه AAA با تمرکز شدید بر هنر، انیمیشن و ارائه اجراهای کرکترها در سطوح جدید است.”

چند ماه پیش، FireSprite اعلام کرد که استودیوی مستقر در لیورپول به یک استودیوی جدید توسعه یافته است تا یک “قدرت خلاق جدید” شود. در حال حاضر، FireSprite بیش از 250 کارمند دارد. استودیو در ماه ژوئیه امسال گفت”انتقال به فضای استودیوی جدید ما یک گام مهم به جلو برای Firesprite است تا به ما کمک کند تا به تصویر خود از تبدیل شدن به یک قدرت خلاق در خانواده PlayStation Studios برسیم”.

این استودیو اخیراً به Guerrilla در بازی VR PS5 با عنوان Horizon: Call of the Mountain کمک کرد. اگر اطلاعات بیشتری از بازی ترس تاریک داستان‌محور استودیو FireSprite را بدست می‌آوریم، شما را به‌روز خواهیم کرد. تا آن زمان، منتظر بمانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *