گیمینگرویتی

ثبت نام

رئیس بخش تولید استودیو‌های پلی‌استیشن از سمت خود برکنار شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، طبق تایید رسمی سونی کانی بوث، رئیس بخش تولید استودیوهای پلی استیشن بعد از 24 فعالیت از این شرکت جدا شده است. درست هفته گذشته، دیوید جفی، یکی از خالقان بازی God of War، گزارش داد که اخباری ناراحت‌کننده و ناراضی‌کننده در مورد پلی‌استیشن شنیده است. وی جزئیات را ارائه نداد، اما از عبارات او مشخص است که این اخبار مرتبط با اخراج کارکنان در شرکت بود.

پس از توییت‌های اولیه او، جفی یک ویدئو جدید را در یوتیوب منتشر کرد که در آن درباره اخباری که شنیده بود صحبت کرد. براساس منابع او، کانی به خواست خود از سونی جدا نشد. در واقع جفی می‌گوید وی به دلیل لغو بازی Factions استودیوی ناتی داگ و نارضایتی‌های داخلی نسبت به تصمیم سونی برای ساخت بازی‌های سرویس‌محور اخراج شده است. همچنین به گفته جف در ویدئوی خود، بیشتر افرادی که تحت مدیریت کانی بوث کار می‌کردند، هم‌زمان با او جدا شده‌اند.

از آنجا که اطلاعات فوق به هیچ وجه تأیید نشده است (و بخش‌های بزرگی از آن هنوز هم تایید نشده‌اند)، ما مترددیم که در مورد آن گزارش دهیم. اما اکنون، سونی ترک این شخصیت را از طریق خبرنامه بازی Axios تأیید کرده است .بر اساس گزارش، خروج کانی بوث توسط هرمن هولست، رئیس استودیوهای پلی‌استیشن، از طریق ایمیلی اعلام شد. سونی نوشت: “ما از مشارکت‌های بسیار کانی در شرکت سپاسگزاریم و از او برای آینده‌اش بهترین آرزوها را داریم”. با تایید خروج کانی بوث، جالب است بدانیم تحت چه شرایطی از سونی جدا شده است. آیا واقعا اخراج شده است؟ این برای سونی چه معنا دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *