گیمینگرویتی

ثبت نام

سونی برای عرضه حداقل 2 بازی انحصاری پلی استیشن در سال برنامه دارد

جیم رایان به عنوان رئیس پلی استیشن به‌تازگی از برنامه‌هایی برای تکامل وضعیت بازی‌های انحصاری پلی استیشن رونمایی کرد. قرار است سالانه حداقل 2 بازی منتشر شود. این عناوین همه سبک‌های مهم مثل تیراندازی، مسابقه‌ای، نقش‌آفرینی، پلتفرمر، اکشن و ورزشی را پوشش می‌دهند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، سونی به دنبال ایجاد تعادل بین فرانچایز‌های بزرگ و آی‌پی‌های کاملا جدید است. آن‌ها در سال 2025 به میزان 10 درصد سرمایه‌گذاری بیشتری در بخش آی‌پی‌های جدید می‌کنند (برای ایجاد وضعیت 50-50). در سال 2023 این سرمایه‌گذاری به میزان 40 درصد برای آی‌پی‌های جدید و 60 درصد برای بازی‌های قبلی بود. البته وقتی صحبت از عرضه 2 یا حتی بیشتر از 2 عنوان در سال به عمل می‌آید، یعنی باید منتظر عرضه عناوین تک‌نفره و خدمات‌محور باشیم.

مشخص نیست برنامه آن‌ها چگونه است. مثلا آیا یک سال به بازی‌های تک‌نفره اختصاص داده می‌شود و سال دیگر به عناوین آنلاین؟ یا شاید هم در طول سال تعدادی بازی آنلاین و تعدادی تک‌نفره منتشر شوند. در هر صورت سونی برای سرمایه‌گذاری 60 درصدی روی خدمات آنلاین برنامه‌ریزی کرده است.

با نزدیک شدن به نمایش جدید پلی استیشن می‌توانیم انتظار رونمایی از برخی بازی‌های خدمات‌محور را داشته باشیم. شاید از گیم‌پلی بازی مستقل و چندنفره The Last of Us رونمایی شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *