گیمینگرویتی

ثبت نام

جیم رایان انتظار دارد که PS5 در مدت ۴ ماه رکورد فروش PS4 را جا‌به‌جا کند

سونی هنگام عرضه PS3 دچار مشکلاتی شده بود ولی در نهایت توانست به موفقیت برسد و با PS4 مجددا به اوج بازگردد. به گزارش گیمین‌گرویتی، سونی با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون کنسول پلی استیشن ۴ (که همچنان نیز ادامه دارد) به موفقیتی خیره‌کننده دست یافت.

با توجه به مطالب فوق، سونی در آستانه لانچ کنسول PS5 در موقعیت خوبی قرار دارد و مدیر عامل پلی استیشن، یعنی آقای جیم رایان، نسبت به آینده خوش‌بین است. او در مصاحبه‌ای که اخیرا با سایت کره ای Naver داشته، درباره لانچ کنسول نسل نهمی این شرکت و اهمیت طرفداران کره‌ای این برند به تفضیل صحبت کرده است.

علاوه براین رایان معتقد است که PS5 در اولین سال مالی عرضه، فروش بیشتری را نسبت به PS4 تجربه خواهد کرد. شایان ذکر است که در اولین سال مالی عرضه PS4، بیش از ۷ میلیون واحد به فروش رسید. سال مالی جاری نیز تا ۳۱ مارس مصادف با ۱۱ فروردین ادامه دارد، پس رایان انتظار دارد که PS5 در مدت ۴ ماه رکورد فروش PS4 را جا‌به‌جا کند.

در ابتدای امسال، اخباری به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه سونی تعداد سفارشات ساخت PS5 را کاهش داده، اما سونی بعدا آن‌ها را تکذیب کرد و اعلام کرد که امیدوارند در اولین سال مالی عرضه، بیش از ۱۵ میلیون کنسول تولید کنند.

اینکه آیا PS5 می‌تواند موفقیت PS4 را تکرار کند یا نه را، آینده مشخص خواهد کرد. اما می‌دانیم که در حال حاضر، سونی نقطه شروع بسیار قوی‌ای دارد. PS5 در برخی مناطق خاص در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) عرضه خواهد شد و یک هفته بعد، در تاریخ ۱۹ نوامبر مصادف با ۲۹ آبان، لانچ کامل جهانی آغاز می‌شود.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *