گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعاتی جدید از مشخصات PlayStation 5 Pro منتشر شد

طبق شایعات منتشر شده، پلی استیشن 5 پرو که البته هنوز معرفی نشده، دارای ری‌تریسنگی سریع‌تر و سایر پیشرفت های عملکردی خواهد بود، اما به نظر می رسد که CPU آن بر اساس معماری‌های جدید AMD نیست.

چند روز پیش، RedGamingTech گزارش داد که اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات این کنسول دریافت کرده است و می گوید که این کنسول دارای یک CPU هشت هسته ای Zen 2 با فرکانس پایه 4 گیگاهرتز، 60 واحد محاسباتی RDNA 3 سفارشی با فرکانس 2500-2800 مگاهرتز، 16 گیگابایت حافظه GDDR6 با فرکانس 18000MT/s، احتمالاً دو برابر عملکرد موتور Tempest و دو موتور شیدر خواهد بود. با این حال، فرکانس های کلاک هنوز نهایی نشده‌اند و تا زمانی که کنسول آماده عرضه شود، نهایی نخواهند شد، زیرا سونی ظاهراً در حال آزمایش چندین نسخه مختلف از کنسول است.

در حالی که این موضوع هنوز تأیید نشده است، به نظر می رسد که CPU پلی استیشن 5 پرو بر اساس معماری Zen 2 خواهد بود، درست مثل مدل پایه. با این حال، باید همه چیزهایی را که چند روز پیش فاش شد با احتیاط کامل در نظر بگیریم تا زمانی که سونی رسماً این کنسول را معرفی کند.

سونی در این ماه سخت افزاری جدید معرفی کرد و از مدل جدید و باریک تر پلی استیشن 5 که مدت ها شایعه شده بود رونمایی کرد. این مدل به طور کلی کوچک‌تر بوده و دارای فضای ذخیره سازی بیشتر و سازگاری با درایو دیسک پورتابل است. این مدل جدید از نوامبر سال جاری در سراسر جهان عرضه خواهد  شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *