گیمینگرویتی

ثبت نام

فیل اسپنسر از اهداف خود با بازی Starfield می‌گوید

فیل اسپنسر به‌تازگی گفته یکی از اهداف او این است که بیشترین میزان ممکن از بازیکنان بتوانند Starfield را تجربه کنند؛ به حدی که آمار بازیکنان آن به بیشترین حد در تاریخ بتسدا برسد.

Starfield بازی بعدی شرکت بتسدا است که در کارنامه خود بازی‌هایی مثل The Elder Scrolls: Skyrim را دارد؛ عنوانی که از زمان انتشار در سال 2011 تاکنون بیش از 30 میلیون نسخه فروش داشته است.

با این حال، برخلاف عناوین قبلی سری The Elder Scrolls و Fallout، بازی Starfield قرار نیست برای پلی استیشن عرضه شود. بازی‌های بتسدا در گذشته معمولا فروش بیشتری روی پلی استیشن نسبت به ایکس باکس داشتند و بخش زیادی از مخاطبان این شرکت دارنده پلی استیشن هستند.

بعد از اینکه مایکروسافت شرکت زنیمکس، مالک بتسدا را با مبلغ 7.5 میلیارد دلار خریداری کرد، عناوین آینده آن‌ها مثل Starfield هم تبدیل به انحصاری کنسولی ایکس باکس شدند. اما بازی برای رایانه‌های شخصی و از همه مهم‌تر در Xbox Game Pass در دسترس قرار می‌گیرد.

مایکروسافت اخیرا اعلام کرد تعداد مشترکین Xbox Game Pass به 25 میلیون نفر رسیده و بازی‌های انحصاری آن‌ها با کمک این سرویس از نظر مشغول کردن بازیکنان به خودشان در حال رکوردزنی هستند.

طبق گزارش مایکروسافت، Halo Infinite با جذب بیش از 20 میلیون بازیکن از زمان عرضه روی ایکس باکس، رایانه‌های شخصی و Game Pass بهترین عرضه را در تاریخ این فرانچایز تجربه کرده است.

Forza Horizon 5 هم رکوردشکنی کرده و از زمان عرضه خود روی پلتفرم‌های ذکر شده بیش از 18 میلیون بازیکن داشته است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، فیل اسپنسر در مصاحبه خود با Axios گفت:

من عاشق آمار Forza 5 و Halo هستم و از دیدن آمار مقایسه‌ای تعداد بازیکنان Psychonauts 2 با نسخه اول لذت می‌برم. وقتی به تیم نگاه می‌کنم و با تاد هاوارد درباره Starfield حرف می‌زنیم، موضوع بحث این است که «چطور مطمئن شویم تعداد بازیکنان Starfield به بیشترین میزان ممکن در تاریخ عناوین تاد هاوارد می‌رسد؟»

Forza و Halo به بیشترین میزان ممکن از بازیکنان در کل فرانچایز رسیدند چون آن‌ها را در پلتفرم‌های بیشتر و از طریق مدل‌های تجاری بیشتر در دسترس قرار دادیم.

مایکروسافت همچنین برنامه دارد با نهایی شدن معامله 68.7 میلیارد دلاری اکتیویژن-بلیزارد در سال 2023، تا هر چقدر که امکان دارد بازی‌های آن‌ها را در Xbox Game Pass ارائه دهد.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *