گیمینگرویتی

ثبت نام

فیل‌ اسپنسر: وظیفه‌ی ما در تبلیغات شفافیت در مورد توانایی کنسولمان است

موضوع تبلیغات Xbox های نسل جدید طی چند ماه گذشته یکی از بحث‌های داغ صنعت گیم بوده. به گزارش گیمین‌گرویتی فیل اسپنسر در مصاحبه با Le Figaro در مورد مسائل مختلفی از جمله جایگاه Series S در تبلیغات مایکروسافت صحبت کرد.

فیل‌ اسپنسر رئیس بخش XBOX در مورد سیاست‌های تبلیغاتی مایکروسافت گفت:

“ما تلاش می‌کنیم تا به طور کامل محصولات و پیشنهادات خود را توضیح دهیم تا اطمینان حاصل کنیم، مشتریان انتخاب خود را با دانش کامل از حقایق انجام دهند. این وظیفه‌ی ماست تا در مورد توانایی‌های کنسول‌هایمان شفاف و راستگو باشیم.”

او در ادامه تاکید کرد هر دو کنسول در تبلیغات ارزشمند هستند.

” ما با اهداف مخاطبان منطبق خواهیم شد، Series S پرچمدار ما در تبلیغات اصلی‌ما خواهد بود و Series X برای مخاطبان هارد کور اختصاص خواهد یافت.”

فیل‌اسپنسر در مورد GamePass بر روی iPhone ها گفت:

“من از اینکه اپل در این راستا حرکت می‌کند سپاسگزارم، اما قوانین جدید آن‌ها به تجربه‌ی کاربری می‌رسد که قابل قبول نیست. من برای پیدا کردن راه‌حل تعیین شده‌ام. ما با آنها(اپل) بسیار صحبت کردیم. این اتفاق امروز یا فردا نمی‌افتد اما ما قادر خواهیم بود تا در آینده Xbox Game ‌Pass را به iPhone بیاوریم. “

به نظر می‌آید مایکروسافت در تبلیغات خود برای هر مدل خود وابسته به شرایط عملکرد متفاوتی خواهد داشت، همچنین بالاخره شاهد ورود Xbox Game Pass به موبایل‌های اپل خواهیم بود.

نظر شما در مورد صحبت‌های فیل اسپنسر چیست؟ آیا با سیاست‌های تبلیغاتی مایکروسافت موافقید؟

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *