گیمینگرویتی

ثبت نام

به گفته فیل اسپنسر انحصاری کردنِ عناوین شرکت Bethesda مورد به مورد بررسی خواهد شد؛ اکوسیستم مایکروسافت در اولویت

در هفته گذشته اتفاقات مهمی رخ داده است. از پیش فروش کنسول Xbox Sereis X,S گرفته تا نمایشگاه Tokyo Game Show 2020. اما مهمترین آنها، خبر خریداری شدن کمپانی Bethesda توسط مایکروسافت بود.
همانند سایر اخبار مهم، این اعلامیه (خریداری شدن کمپانی Bethesda توسط مایکروسافت) واکنش‌های زیادی همراه داشته است و در رابطه با آن سئوالات زیادی وجود دارد که مهمترین آن‌ها این است، که آیا عناوین شرکت Bethesda انحصاری اکوسیستم مایکروسافت خواهند شد یا برای سایر پلتفرم‌ها منتشر خواهند شد؟
اقای فیل اسپنسر (رئیس بخش Xbox مایکروسافت) در مصاحبه با Yahoo Finance، درباره اینکه آیا عناوین Bethesda، انحصاری اکوسیستم مایکروسافت خواهند شد یا خیر صحبت کرد، هرچند که توضیحات ایشان کامل نبودند.
ذکر کرد:” انحصاری کردنِ عناوین Bethesda، مورد به مورد بررسی خواهد شد. اینکه تمام بازی‌های کمپانی Bethesda از همان روز اول عرضه، بروی Game Pass عرضه خواهند شد، یک امتیاز بزرگ است. ما باید بروی اکوسیستم مایکروسافت سرمایه گذاری کنیم و می‌خواهیم که این اکوسیستم بهترین مکان برای انجام عناوین Bethesda باشد. من به مخاطبان این اطمینان را می‌دهم که با این هزینه‌هایی که انجام دادیم، موجب افزایش کیفیت عناوین این کمپانی خواهیم شد. ما خواهان این هستیم که اکوسیستم مایکروسافت بهترین مکان برای انجام عناوین مختلف باشد که قطعا با افزایش بازی‌ها برای آن (اشاره به اکوسیستم مایکروسافت) تحقق خواهد یافت“.
گفته می‌شود که شرکت Bethesda همانند سابق هنوز هم در کار خود آزاد می‌باشد اما مشخص نیست که این آزادی در چه حدی است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *