گیمینگرویتی

ثبت نام

احتمال ساخت اقتباس سینمایی Yakuza و Persona وجود دارد

با توجه به موفقیت فیلم‌های Sonic the Hedgehog، شرکت سگا اعلام کرد به ساخت اقتباس‌های سینمایی بیشتری از فرانچایزهای خود علاقه‌مند است. به گزارش گیمین‌گرویتی، Shuji Utsumi مدیر ارشد عملیاتی سگا در مصاحبه‌ای با CNBC گفت مجموعه Persona و Like a Dragon گزینه‌های احتمالی بعدی برای اقتباس سینمایی هستند.

Sonic the Hedgehog به لطف فیلم‌ها، بازی‌های اخیر و همکاری‌های دیگر موفقیت بالایی به‌دست آورد. Utsumi در رابطه با Sonic و احیای این مجموعه گفت:

«ما به‌تازگی Sonic را به شکلی بزرگ احیا کردیم. این کار را نه تنها از طریق بازی‌ها بلکه با فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی انجام دادیم. در واقع Sonic در Roblox نیز هست. همچنین حالا همکاری نزدیکی با Lego داریم و Sonic به احیای خود ادامه می‌دهد.

ما آی‌پی‌های بزرگ دیگری داریم. فعلا نمی‌توانم چیز زیادی بگویم اما به فکر احیای آی‌پی‌های کلاسیک دیگری از سگا هستیم. در حال حاضر 2 آی‌پی بزرگ دیگر به غیر از Sonic داریم. یکی Persona و دیگری عناوین Yakuza هستند. Yakuza واقعا منحصر به‌فرد است. اما آن چیز بزرگی که تدارک دیده‌ایم سال دیگر می‌آید.

ولی همان‌طور که گفتم سعی می‌کنیم در انواع متفاوتی از زمینه‌های تجاری مثل Roblox و فیلم‌ها حاضر باشیم. همه این آی‌پی‌ها می‌توانند به غیر از بازی‌ها در جاهای دیگری هم باشند.»

منظور Utsumi هنگام صحبت از Yakuza همان Like a Dragon است. به‌تازگی با انتشار بازی Like a Dragon: Ishin! نام این مجموعه از Yakuza به Like a Dragon تغییر کرد.

سگا در حال حاضر برای انتشار Like a Dragon: Infinite Wealth آماده می‌شود. همچنین عرضه Persona 3 Reload هم نزدیک است. این عنوان یک بازسازی کامل از Persona 3 محسوب می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *