گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ انتشار بازی Persona 3 Reload در کنار نمایش تریلر جدید مشخص شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Atlus با انتشار تریلر بازی Persona 3 Reload تایید کرد این عنوان روز 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) منتشر خواهد شد. این بازسازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین از روز عرضه به‌طور رایگان روی سرویس گیم‌پس عرضه می‌شود. پیش‌خرید نسخه دیجیتال هم‌اکنون آغاز شده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید.

همان‌طور که در نظرسنجی‌های اخیر شرکت Sega هم اشاره شده بود، نسخه استاندارد این بازی 70 دلار قیمت خواهد داشت. این اولین بازی آن‌هاست که چنین قیمتی دارد. همچنین نسخه فیزیکی Aigis هم به‌همراه جعبه کلکسیون، کتاب هنری، موسیقی متن 2 دیسکی، بازی اصلی و فیگور Aigis موجود است. با خرید این نسخه همچنین تمام DLCها مخصوصا ست‌های تزئینی Persona 5 Royal و Persona 4 Golden، ست‌های پرسونا و ست‌های موسیقی پس‌زمینه را دریافت می‌کنید.

نسخه لوکس دیجیتال 80 دلار قیمت دارد و دارای کتاب هنری دیجیتالی و موسیقی متن به‌همراه موسیقی‌های بازی اصلی و ترک‌های جدید است (60 ترک جدید از Persona 3 Reload). در نهایت نسخه دیجیتالی Premium به قیمت 100 دلار را داریم. این نسخه شامل محتویات ذکر شده و تمام DLCهاست.

کسانی که هر نسخه از بازی را پیش‌خرید کنند ست موسیقی پس‌زمینه Persona 4 و ترک‌های فوق را دریافت می‌کنند:

“A New World Fool”
“I’ll Face Myself -Battle-“
“The Fog”
“Reach Out to the Truth”
“Results”
“Time To Make History”

منتظر اطلاعات بیشتر طی ماه‌های آتی باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *