گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر نسخه ریمیک بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door

نینتندو و طرفداران بازی Paper Mario برای مدتی ارتباط خوبی باهم نداشته‌اند. بسیاری از طرفداران این سری معتقدند که بازی در دوران بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door به اوج خود رسید و از آن زمان، نینتندو به طور عمده تلاش کرده است تا از آن چیزی که این بازی نمایانگر آن است، یعنی عناصر ارپی‌جی را کاهش دهد. در حالی که شایعاتی گاهی اوقات مطرح می‌شد، ایده‌ی بازگشت به بازی Paper Mario به سبک Thousand-Year-Door به نظر می‌آمد که یک امر غیرممکن شده باشد.
و سوپرایز! امروز در جریان آخرین Nintendo Direct، اعلام شد که نسخه با کیفیت HD بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door در حال تولید است. بر اساس تریلر اولیه بازی، به نظر می‌آید که این بازی با وفاداری به نسخه اصلی و همه‌ی جنون و نبردهای ترن-بیس حفظ شده باشد. در حال حاضر نامشخص است که آیا چیزهای مهمی به این پکیج اضافه می‌شود یا خیر. تریلر اولیه بازی جدید Paper Mario: The Thousand-Year Door را در زیر ببینید.

بین ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door و ریمیک Super Mario RPG، زمان مناسبی برای طرفداری از سبک ترن-بیس است. چیزی که باعث تعجب است که چرا این شرکت نهایتاً تصمیم به تولید بازی‌های ماریوی ارپی‌جی گرفت. امیدوارم که این بازی‌ها موفق باشند و ما در آینده بتوانیم بازی‌های جدیدی از ماریوی ارپی‌جی داشته باشیم. در ادامه، اطلاعات بیشتری در مورد بازی جدید Paper Mario: The Thousand-Year Door از سوی نینتندو…
“بازی Nintendo GameCube با گرافیک به‌روز شده بازگشته است. صفحه را برگردانید و با ماریو و دوستانش در ماجراجویی ارپی‌جی به کشف گنج افسانه‌ای پشت در هزارساله باستانی بپردازید. آیا ماریو ماموریت کاغذی خود را کامل می‌کند یا تحت فشار خواهد شکست؟ جواب این سوال را در زمان انتشار Paper Mario: The Thousand-Year Door بر روی Nintendo Switch در سال 2024 خواهیم داشت. در آینده، اطلاعات بیشتری در مورد این بازی در دسترس خواهد بود.”

بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door در سال 2024 به Nintendo Switch می‌آید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *