گیمینگرویتی

ثبت نام

پوستر جدیدی از انیمه سینمایی Overlord: Holy Kingdom به نمایش گذاشته شد

به گزارش گیمین گرویتی، پوستر جدیدی از انیمه سینمایی Overlord: Holy Kingdom منتشر شد. این انیمیشن قرار است داستان The Paladin of the Sacred Kingdom را از لایت ناول‌ها پوشش دهد. طی یک برنامه ویژه که در 19 آگوست (28 مرداد) در یوتیوب پخش شد، از این پوستر رونمایی شد.

پوستر جدید، Remedios Custodio (سمت چپ) و Neia Baraja (راست) را در خلاف جهت یکدیگر نشان می‌دهد. ارباب Ainz Ooal نیز در این تصویر در پشت سر آنها قرار دارد.

یک برنامه برای انیمه Overlord به عنوان رویداد عمومی در 30 جولای 2022 (8 مرداد)، به مناسبت دهمین سالگرد مجموعه لایت ناول‌های این انیمه از زمان انتشار جلد اول در 30 جولای 2012 (8 مرداد) برگزار شد. ساتوشی هینو، صداپیشه Ainz Ooal Gown/Momonga، حضورش در این مراسم به دلیل مثبت شدن تست COVID-19، لغو شد. می‌توانید جریان این مراسم را با زیرنویس انگلیسی در کانال رسمی یوتیوب KADOKAWA مشاهده کنید. این ویدیو تا 19 فوریه 2023 (30 بهمن) در دسترس است. لازم به ذکر است که هنوز تریلری از این اقتباس سینمایی، منتشر نشده است.

کوگان مارویاما داستان مجموعه لایت ناول Overlord را با کمک طراحی سو بین نوشته است. جلد 1 این مجموعه در 30 جولای 2012 (8 مرداد) منتشر شد. Studio Madhouse ساخت انیمیشن را بر‌عهده دارد و در حال حاضر، تولید فصل 4 Overlord به سرپرستی نائویوکی ایتو است. این مجموعه همچنین دارای یک سری انیمیشن کوتاه با عنوان Ple Ple Pleiades است. فصل چهارم این سری انیمیشن کوتاه به کارگردانی مینورو آشینا و همزمان با فصل جدید پخش می‌شود. سینمایی جدید Overlord: Holy Kingdom Arc، داستان The Paladin of the Sacred Kingdom را پوشش می‌دهد که در جلدهای دوازدهم و سیزدهم سری لایت ناول‌ها به تصویر کشیده شده است.

Yen Press مجوز سری لایت ناول را برای انتشار با زبان انگلیسی صادر کرد و طرح جلد 12 را اینگونه توصیف می‌کند:

«پادشاهی مقدس به لطف دیوار عظیمی که پس از یک تراژدی تاریخی ساخته شده، سال‌های زیادی را بدون جنگ سپری کرده است. آنها بهترین درک را دارند که صلح چقدر می تواند شکننده باشد. هنگامی که دیو وحشتناک Jaldabaoth در راس ارتش متحد قبایل هیولا به میدان می‌رود، رهبران پادشاهی مقدس متوجه می‌شوند که دفاع آنها کافی نیست. با در خطر بودن امنیت کشور، چاره ای جز این ندارند که از هر کجا که می‌توانند کمک بگیرند حتی اگر به معنای شکستن حرمت‌ها و معاشرت با پادشاه مرده ملت تاریکی باشد.»

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *