گیمینگرویتی

ثبت نام

انیمه Onimusha با انتشار اطلاعاتی جدید و تریلری معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی،در روز چهارشنبه، Netflix یک تریلر با زیرنویس انگلیسی جدید و تصویری برای انیمه بازی Onimusha از CAPCOM منتشر کرد. شرکت تاریخ اکران جهانی انیمه را برای 2 نوامبر و همچنین بازیگران، تیم فنی و موزیک متن را اعلام کرد. تریلر همچنین آهنگ موضوع انیمه به نام “The Loneliest” از Måneskin را نیز نمایش می‌دهد و پیشنمایش می‌کند. Netflix این انیمه را یک “سریال” توصیف می‌کند.

آقای Shinya Sugai (کارگردان Walking Meat و Dragon’s Dogma) این انیمه را در استودیو Sublimation کارگردانی می‌کند. Hideyuki Kurata (نویسنده اصلی Read or Die، Made in Abyss، Goblin Slayer)نویسندگی آن را برعهده دارد و Koji Endo (موسیقی متن Blade of the Immortal لایو‌اکشن JoJo’s Bizarre Adventure: Diamond Is Unbreakable) موسیقی متن این انیمه را اجرا می‌کند. Shochiku به عنوان ناظر شناخته می‌شود. Keiji Tsuji (13 Assassins و Blade of the Immortal ) کارگردان تریک‌های این انیمه است. Kim Jung Gi به عنوان طراح شخصیت‌ها شناخته می‌شود، به جز شخصیت Miyamoto Musashi که به Manilyn Toledana نسبت داده شده است.

کارگردان مشهور Takashi Miike (کارگردان فیلم‌های Ichi the Killer، Blade of the Immortal، Crows Zero، JoJo’s Bizarre Adventure: Diamond Is Unbreakable و Terraformars) به عنوان کارگردان ناظر در این انیمه خدمت می‌کند.

در این سریال، بازیگر پرآوازه و فقید Toshirō Mifune (Rashomon، Seven Samurai) به عنوان الگوی شخصیت Miyamoto Musashi استفاده می‌شود.

شرکتCAPCOM سری بازی‌های اکشن بقا Onimusha را در سال 2001 معرفی کرد. این بازی‌ها داستان‌های دوره Sengoku را با عناصر ماورایی به تصویر می‌کشند. آخرین بازی از این سری، ریمستر بازی Onimusha: Warlords، در ژانویه 2019 منتشر شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *