گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: از بازسازی انیمه One Piece توسط WIT Studio و Netflix رونمایی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، فرنچایز وان‌پیس (One Piece) بالاخره یک بازسازی انیمه‌ای توسط ویت استودیو (WIT Studio) و نتلفلیکس (Netflix) دریافت می‌کند که در اقیانوس East Blue و با تیزری به نام «Romance Dawn» شروع می‌شود. نام ذکر شده، عنوان اولین چپتر از مانگاهای این سری و همچنین لایو-اکشن‌های آن می‌باشد. معرفی بازسازی انیمه‌ی One Piece در انتهای مراسم Jump Festa 2024 معرفی شد که با اطلاعاتی از انیمه‌ی طولانی درحال پخش 1088 قسمته‌ی خود همراه بود.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

 

 

پیش از معرفی این بازسازی، از موسیقی‌های آغازین و پایانی جدید انیمه‌ی درحال پخش استودیوی توی انیمیشن (Toei Animation) قبل از قسمت Egghead Island نیز معرفی شد. این قسمت در روز 17 دی (7 ژانویه) شروع می‌شود و همچنین، صداگذاران Vegapunk و ماهواره‌هایش مشخص شدند.

 

 

نتفلیکس راجع به این پروژه می‌گوید:

 

بازسازی داستان اورجینال مانگای «Once Piece»؛ با شروع از اقیانوس East Blue، انیمه‌ی «THE ONE PIECE» به نتفلیکس می‌آید!

 

ویز مدیا (VIZ Media) مجوز نسخه‌ی انگلیسی مانگاهای Once Piece را در اختیار دارد و کرانچی‌رول (Crunchyroll) این انیمه را استریم می‌کند. آن‌ها در وصف داستان می‌گویند:

 

Monkey. D. Luffy نمی‌گذارد تا هیچکس بر سر راهش برای تبدیل شدن به پادشاه همه‌ی دزدان دریایی قرار بگیرد. با مسیر آب‌های خطرناک Grand Line و فراتر از آن، این Monkey. D. Luffy است که تا زمانی که بزرگ‌ترین گنج روی کره‌ی زمین را به دست نیاورد، تسلیم نخواهد شد. گنجی به نام Once Piece افسانه‌ای!

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *