گیمینگرویتی

ثبت نام

رونمایی از بازی Bleach: Souls Resonance برای موبایل

به گزارش گیمین‌گرویتی، Nuverse روز پنح‌شنبه اعلام کرد مشغول کار روی یک بازی 3 بعدی اکشن از مجموعه Bleach است. این بازی Bleach: Souls Resonance نام دارد و برای موبایل منتشر می‌شود. همچنین تریلری برای معرفی آن منتشر شده است.

در بازی، بازیکنان کنترل شخصیت Ichigo Kurosaki را به‌دست می‌آورند. سلاح‌های زانپاکتوی منحصر به‌فردی در بازی وجود دارند. شما همچنین می‌توانید با ایجاد ارتباط دوستانه با شخصیت‌های دیگر استراتژی خود در نبرد را بهبود ببخشید. جلوه‌های بازی سبک انیمه جدید Bleach: Thousand-Year Blood War را با گرافیک Cel Shading ترکیب می‌کند.

بازی Bleach: Brave Souls سال 2022 از KLab روی پلی استیشن 4 در بیش از 148 کشور و منطقه منتشر شد. البته در ابتدا قرار بود سال 2021 عرضه شود. KLab سال 2015 این بازی اکشن نقش‌آفرینی را در ژاپن و سال 2016 به‌صورت جهانی روی IOS و اندروید منتشر کرده بود. Bleach: Brave Souls یک بازی رایگان با آیتم‌های قابل خرید در داخل برنامه است.

سایر بازی‌های Bleach برای گوشی‌های هوشمند شامل Bleach: Immortal Souls، Bleach: Paradise Lost و BLEACH Kyo Kai- Tamashinokakusei: Shinigami (یا Bleach: Boundary Awakened Souls – Shinigami) در کنار Bleach: Soul Rising می‌شود. این عناوین به ترتیب در مارس 2020، سپتامبر 2017، نوامبر 2018 و سپتامبر 2020 عرضه شدند.

مانگای Bleach از سال 2001 در Weekly Shonen توسط Kubo شروع و منتشر شد. سرانجام در اوت 2016 داستان آن به پایان رسید. Viz Media نسخه انگلیسی و دیجیتالی مانگا را در آمریکای شمالی عرضه می‌کرد. چپترهای جدید در ژاپن توسط Shueisha در دسترس قرار می‌گرفت. Viz Media همچنین نسخه‌های چاپی مانگا را منتشر می‌کرد و 130 میلیون نسخه از آن به چاپ رسید.

با الهام‌گیری از این مانگا انیمه‌ای تلویزیونی پخش شد. این انیمه طی 366 قسمت از سال 2004 تا 2012 به طول انجامید. Viz Media حق امتیاز تلویزیونی و ویدیوی خانگی انیمه را در سال 2006 به‌دست آورد. دوبله انگلیسی انیمه در همان سال توسط Cartoon Network’s Adult Swim پخش شد و در نهایت تا سال 2014 به پایان رسید.
انیمه Bleach همچنین شامل 4 فیلم و دو OVA می‌شود. علاوه بر این، این مجموعه الهام‌بخش ساخت بازی‌های ویدیویی، رمان‌ها، نمایش استیج و فیلم لایو اکشنی شد که در سال 2018 به سینما رفت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *