گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: از بازی جدید سازندگان Ori and the Blind Forest رونمایی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، مون استودیو (Moon Studio)، که به خاطر بازی Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps شناخته می‌شود، بازی جدیدش را رونمایی کرده است. این عنوان که No Rest For the Wicked نام دارد، به واسطه‌ی یک تریلر در مراسم The Game Awards 2023 معرفی شد.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه ببینید:

 

عنوان No Rest For the Wicked کاملاً جدا از مجموعه‌ی Ori می‌باشد. تریلر منتشر شده نشان می‌دهد که این بازی در حال و هوایی فانتزی تاریک جریان دارد. همچنین، با توجه به وزن داشتن حمله‌ها و حا خالی دادن شخصیت از حمله‌های سنگین دشمن، به نظر می‌رسد که مبارزات از عناوین سولز الهام گرفته باشد.

 

بازی مذکور در جزیره‌ای به نام Isola Sacre جریان دارد که پلیرها می‌توانند در آن کاوش کنند. تریلر منتشر شده نشان می‌دهد که این جزیره، اکوسیستم‌‌های گوناگونی دارد که پلیرها قادر هستند تا طیف زیادی از شخصیت‌ها را ملاقات، و در طی مسیر خود، گنج پیدا کنند.

 

بازی No Rest For The Wicked برای عرضه روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز ایکس/اس برنامه‌ریزی شده است. متاسفانه، هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی در دسترس نیست. با این حال، تریلر نشان می‌دهد که اطلاعات بیشتری در Wicked Inside در تاریخ 11 اسفند (1 مارس) منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *