گیمینگرویتی

ثبت نام

نسخه پی‌سی بازی Metal Gear Solid Master Collection Vol 1 از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌کند

به‌نظر می‌رسد نسخه پی‌سی بازی Metal Gear Solid Master Collection Vol 1 از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌کند و طرفداران از این بابت ناراحت هستند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، صفحه استیم 3 بازی این کالکشن کمی زودتر از موعود ایجاد و سپس حذف شدند. البته طرفداران به‌صورت متوجه وجود این صفحه‌ها شدند و تصاویری از آن تهیه کردند. طبق اطلاعات درج شده در این صفحات، نسخه پی‌سی از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌کند. برخی امیدوار بودند شاید حذف این صفحات بدان معناست که این مشکل توسط کونامی حل می‌شود، اما آن‌ها دوباره با همان پیام‌های قبلی دوباره ایچاد شدند.

در صفحه استیم بازی اول نوشته شده است: «برای تجربه Metal Gear Solid Master Collection روی پی‌سی به یک کنترلر نیاز است. بازی با موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌شود.» پیام‌های مشابه را می‌توان در صفحات 2 بازی دیگر این کالکشن هم دید.

کاربر LordEmmerich که در ابتدا متوجه ایجاد صفحات استیم بازی‌ها شده بود، در توئیتر گفت: «به‌نظر می‌رسد از کیبورد و موس پشتیبانی نمی‌شود. من مشکلی ندارم اما ظاهرا تعدادی از این بابت ناراحت خواهند شد.»

بسیاری از طرفداران Metal Gear در توئیتر، ردیت و استیم ناراحتی خود از این موضوع را ابراز کردند. کاربر Sammy در صفحه استیم نوشت: «عدم پشتیبانی از موس و کیبورد نشانه بدی است که با یک پورت افتضاح مواجه هستیم. یک چیز قطعی است: من این کالکشن را پیش‌خرید نمی‌کنم.»

کاربر UncleMetallich در توئیتر گفت: «موس و کیبورد یکی از دلایلی بود که من می‌خواستم Metal Gear Solid 3 را روی پی‌سی تجربه کنم.»

یکی دیگر از کاربران افزود: «نمی‌توان بعد از این همه مدت 3 بازی را دوباره عرضه کنید و از امکانات اولیه و استانداردی که پی‌سی‌ها بیش از 30 سال دارای آن‌ها هستند پشتیبانی نکرد. اگر بازی اینگونه عرضه شود، به معنای تلاش و زحمت بسیار کم کونامی است.»

کاربر Altaiir57 در ردیت گفت: «مثل این می‌ماند که یک بازی برای کنسول منتشر شود اما از کنترلر اصلی آن کنسول پشتیبانی نکند.»

کالکشن Metal Gear Solid Master Vol 1 همچنین شامل 2 بازی اصلی اول Metal Gear هم می‌شود. این 2 بازی قبل از اولین Metal Gear Solid عرضه شده بودند.

کالکشن Master Vol 1 روز 24 اکتبر (2 آبان) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس سریز، نینتندو سوئیچ و پی‌سی عرضه خواهد شد. همچنین نسخه سوم هم قرار است به‌طور کامل بازسازی و عرضه شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *