گیمینگرویتی

ثبت نام

SOC کنسول Nintendo Switch 2 ممکن است 5nm باشد

به گزارش گیمین‌گرویتی،به تازگی اطلاعاتی نشان می‌دهد که SOC نینتندو سوئیچ 2 ممکن است با استفاده از تکنولوژی 5 نانومتری تولید شود و حداکثر فرکانس ساعتی بالای 2.5 گیگاهرتز داشته باشد.

در یک ویدئوی جدیدی که در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده، کاربری به نام Doctre 81 توضیح داد که چند ماه پیش پروفایل LinkedIn یک مهندس طراحی فیزیکی سابق برای شرکت Siliconist Technologies را پیدا کرده‌اند. این مهندس از فوریه 2020 تا اکتبر 2022 در پروژه T239 برای NVIDIA کار کرده بود، که گفته می‌شود SOC نینتندو سویچ 2 است.

امروز، این YouTuber اعلام کرده که پروفایل LinkedIn دیگری از یک مهندس طراحی فیزیکی سابق را پیدا کرده‌اند که در همان زمان با کارمند دیگری کار می‌کرده است و در واقع به طور دقیق‌تر توضیح داده که در طول زمان کاری خود در این شرکت، به پروژه NVIDIA اشاره کرده است، اما بدون اشاره به جزئیات دیگر. در این خلاصه پروژه، مهندس سابق Siliconist Technologies به تکنولوژی 5 نانومتری و حداکثر فرکانس ساعتی 2.653 گیگاهرتز اشاره کرده است، که از حداکثر فرکانس ساعتی SOC اصلی نینتندو سویچ، TegraX1، بالاتر است. با این حال، از آنجا که نینتندو اطلاعاتی در مورد کنسول نینتندو سویچ 2 خود به صورت رسمی منتشر نکرده است، باید اطلاعات ارائه شده توسط Doctre81 را با احتیاط بپذیریم.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد کنسول نینتندو سویچ 2 موجود است. براساس گزارش‌ها، نینتندو سیستم را در جریان نسخه امسال Gamescom به توسعه‌دهندگان نشان داد و تعدادی دموی تکنولوژیکی متعدد را ارائه داد، از جمله نسخه به‌روزشده بازی Zelda: Breath of the Wild که با استفاده از NVIDIA DLSS با رزولوشن 4K و 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شد و دموی Unreal Engine 5 بازی The Matrix Awakens.

کنسول نینتندو سویچ 2 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما شایعات نشان می‌دهد که ممکن است در سال آینده عرضه شود. ما شما را در جریان اطلاعات جدید در مورد این سیستم نگه می‌داریم، بنابراین منتظر آخرین اخبار باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *